Performancing Metrics

سینماها در تسخیر دوباره «جنگ ستارگان» | اتاق خبر
کد خبر: 385455
تاریخ انتشار: 30 آذر 1395 - 07:57
این هفته شاهد به نمایش در آمدن تعدادی از مهم‌ترین فیلم‌های سال خواهیم بود. مانند «زیبایی تضمینی» فیلم جدید ویل اسمیت ول جذاب‌تر از همه رقابت میان «روگ وان» عنوان جدید در مجموعه «جنگ ستارگان» با «لالا لند» مدعی اصلی اسکار امسال است.

به گزارش اتاق خبر، داستان «روگ وان» پیش از اپیزود چهارم (اولین فیلم «جنگ ستارگان» به کارگردانی جرج لوکاس) اتفاق می‌افتد. زمانی که گروهی از نیروهای شورشی مقاومت سعی دارند تا نقشه‌های پایگاه نظامی سیاره مرگ را از امپراتوری بدزدند. در این فیلم که کارگردانی آن را گرت ادواردز ( کارگردان گودزیلا) بر عهده دارد بازیگرانی چون فلیسیتی جونز، فارست ویتاکر، ریز احمد و مدس میکلسون ایفای نقش کرده اند.

تا به این لحظه «روگ وان» با استقبال حیرت‌انگیزی از سوی تماشاگران مواجه شده و خیلی‌ها آن را بهترین و سیاه‌ترین فیلم در کل مجموعه جنگ ستارگان توصیف کرده اند. «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» که رکورد پیش‌فروش بلیت‌ را هم شکسته، این شانس را دارد تا به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شود. سالی که پر بود از بلاک‌باسترهای ناامیدکننده و ناموفق.

در مقابل «لا‌لا لند» بعد از مدت‌ها انتظار به سینماها می‌آید. فیلمی که در جشنواره ونیز و تورنتو با تشویق و تحسین مواجه شد و تا به این لحظه و به توجه به فهرست‌های برگزیده و نامزدهای منتخب جوایز مختلف، مدعی اصلی اسکار امسال است. ساخته جدید دیمین شزل جوان بعد از «ویپلش» که نقش‌های اصلی‌اش را رایان گاسلینگ و اما استون ایفا کرده اند. «لالا لند»  در اکران محدود هفته‌های قبل قبل مجموعا ۶ میلیون دلار فروش داشته.

باید دید که این هفته «لالا لند» مدعی می‌تواند در برابر بازگشت قدرتمندانه دارث ویدر به گیشه‌ها مقاومت کند؟

دنیای تصویر آنلاین

نظرات
ADS
ADS
پربازدید