Performancing Metrics

پایداری سرما و برف تا پایان هفته در مناطق شمالی کشور | اتاق خبر
کد خبر: 385642
تاریخ انتشار: 1 دی 1395 - 17:18
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از پیش بینی باران، برف و وزش باد در مناطق جنوب غرب، مرکز و به تدریج شمال شرق کشور و دامنه‌های البرز شرقی خبر داد.

بارش شدید برف در اردبیل

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، احد وظیفه در خصوص‌آخرین پیش بینی‌ها از وضعیت آب وهوایی کشور، اظهار کرد: از بعدازظهر روز سه شنبه، به تدریج در مناطق غرب و شمال غرب کشور از مقدار ابرناکی کاسته شده و سامانه بارشی در جنوب غرب، مرکز و به تدریج شمال شرق کشور و دامنه‌های البرز شرقی فعال بوده و سبب بارش برف و باران و وزش باد در این مناطق می‌شود.

وی ادامه داد:  بارش‌های پراکنده در سواحل دریای خزر و دامنه‌های مرکزی البرز دور از انتظار نیست و شدت بارش در این روز، برای  بخش‌های مرکزی زاگرس پیش بینی می‌شود. از بعدازظهر سه شنبه و اوایل روز چهارشنبه نیز وزش بادهای نسبتا شدید جنوبی در مناطقی از جنوب شرق و شرق کشور همراه با گردوخاک محلی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به فعال بودن این سامانه در شمال شرق و دامنه‌های البرز شرقی در روز چهارشنبه، افزود: این سامانه از بعدازظهر  فردا از کشور خارج می‌شود و در روز پنجشنبه نیز اکثر مناطق کشور جوی پایدار دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: توده هوای سرد تا روزهای پایانی هفته در مناطق شمالی کشور ماندگار است و بارش‌های پراکنده در استان‌های اردبیل و گیلان رخ می‌دهد.خلیج فارس نیز از بعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه مواج خواهد بود.

وظیفه وضعیت جوی استان تهران در روز چهارشنبه را صاف، گاهی همراه با افزایش ابر پیش بینی کرد و ادامه داد: بیشینه دمای هوا در این روز هشت درجه بالای صفر و کمینه آن یک درجه زیرصفر است. در روز پنجشنبه نیز استان تهران در انتظار آسمانی کمی ابری، همراه با غبارصبحگاهی است. دمای هوا در گرمترین ساعت این روز 9 درجه و در گرمترین ساعت به یک درجه بالای صفر می رسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید