Performancing Metrics

بردیم اما روز خوب‌مان نبود | اتاق خبر
کد خبر: 385667
تاریخ انتشار: 1 دی 1395 - 22:02
پیمان اکبری:
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در روزی که خوب بازی نکردیم و در واقع روزمان نبود، توانستیم با تجربه‌ای که میان بازیکنان‌مان وجود دارد کاله را شکست دهیم.

پیمان اکبری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان بعد از پیروزی تیمش برابر کاله مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال گفت: باید به بهروز عطایی به دلیل داشتن چنین تیمی تبریک بگویم. آن‌ها بازی خوبی ارائه دادند و روز خوب‌شان بود. متاسفانه با وجود این که ما بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما روز تیم‌مان نبود. با تجربه‌ای که بازیکنانم داشتند، موفق شدند در این بازی به‌خصوص امتیازهای پایانی آن به پیروزی برسند.

اکبری ادامه داد: در نیم فصل دوم هم تلاش می‌کنیم با برنامه‌ای که از پیش داشتیم، جلو برویم. قطعا نقاط ضعفی داریم که باید با بررسی‌های لازم آن را بپوشانیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم قصد دارد بازیکن خارجی به خدمت بگیرد یا خیر؟ گفت: فعلا تمایلی به گرفتن بازیکن خارجی نداریم اما گزینه‌هایی برای اضافه شدن به تیم‌مان وجود دارد که در صورت لزوم از آن‌ها استفاده می‌کنیم. به احتمال فراوان اسامی آن‌ها هفته آینده به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا فاصله زیادی بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین تیم وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما در نظر داشتیم امروز از برخی از بازیکنان‌مان که کم‌تر استفاده می‌کنیم در زمین به کار بگیریم اما شرایط برای انجام این کار مهیا نشد. تلاش ما این است که با استفاده از بازیکنان ذخیره‌مان آن‌ها را برای بازی‌های سخت‌تر آماده کنیم. درست است که فاصله بین بازیکن اصلی در برخی نقاط با بازیکن نیمکت‌نشینش زیاد است اما شرایط ما در حال حاضر این گونه است و تلاش می‌کنیم آن‌ها هم پیشرفت کنند.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید