Performancing Metrics

محورهای رایزنی بشار اسد و مشاور امنیت ملی عراق | اتاق خبر
کد خبر: 386333
تاریخ انتشار: 16 دی 1395 - 20:22
رئیس جمهور سوریه و مشاور امنیت ملی عراق با اشاره به دستاوردهای بزرگ به دست آمده در جنگ با تروریستها در سوریه و عراق بر ضرورت تلاش جهانی برای ریشه کنی تروریسم تاکید کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بشار اسد رئیس جمهور سوریه و فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار الفیاض، پیام حیدر العبادی نخست وزیر عراق را به بشار اسد  رساند که محتوای آن اهمیت همکاری و هماهنگی میان سوریه و عراق در زمینه جنگ با گروههای تروریستی و ضرورت تقویت این همکاری در آینده است.

در این دیدار تاکید شد که دستاوردهایی که دو کشور در زمینه جنگ با داعش به دست آورده اند و آخرین آن آزاد سازی حلب در سوریه و پیشروی نیروهای عراقی در موصل بوده است، نوعی پیروزی برای دو ملت برادر است زیرا دشمن یکی است و آن تروریسم و تفکر تکفیری ویرانگر است.

طرفین در این دیدار بر اهمیت افزایش تلاش همه کشورها در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید و اعلام کردند: این فقط آینده منطقه را تحت شعاع قرار نمی دهد بلکه بر همه جهان تاثیر دارد زیرا تروریسم مرز نمی شناسد و گواه آن نیز حملات تروریستی در بسیاری از کشورهای منطقه و خارج از آن است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید