Performancing Metrics

500 میلیون استقلال زهرمارم شد! | اتاق خبر
کد خبر: 386750
تاریخ انتشار: 25 دی 1395 - 19:49
بختیار رحمانی:
هافبک میانی استقلال با انتقاد از روش مدیریتی حاکم بر این باشگاه گفت که خودش خواهان جدایی از این تیم است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بختیار رحمانی هافبک استقلال بعد از حضور در ساختمان این باشگاه به خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چه بگویم اما همه دیدند که در مدت اخیر چقدر با اسم من بازی شد و آن موقع از همین کسانی که می‌گویند من را می‌خواهند کسی صحبت نکرد من با منصوریان هیچ مشکلی ندارم ولی خداوکیلی نباید یک نفر بیاید و پشت من باشد و بگوید بختیار رحمانی در لیست مازاد نیست؟ یک بازی از نیم فصل دوم گذشته اما هنوز فهرست مازاد را اعلام نکرده‌اند. برخی از بازیکنان هیچ تیمی ندارند.

او ادامه داد: اگر من در لیست مازاد نبودم چرا این مسئله را صراحتا اعلام نکردند. اعصابم خراب است. هیچ کس از هیچ چیزی خبر ندارد. چه کسی پاسخ بازیکنانی را بدهد که هیچ تیمی الان نمی‌خواهد آن‌ها را جذب کند؟

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از تیمی دارد بیان کرد: نه، می‌روم در خانه می‌نشینم و بازی نمی‌کنم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با منصوریان در این زمینه صحبت داشته است گفت: من با منصوریان در این باره صحبت نکردم ولی به خرمگاه دو سه روز پیش حرف‌هایم را زدم. من نمی‌دانم چرا این‌ها تلفن ما را جواب نمی‌دهند وقتی به آن‌ها زنگ می‌زنیم. من با هیچ کسی در استقلال مشکلی ندارم. من می‌گویم به خاطر منافع بچه‌ها باید به کسانی که در لیست خروجی بودند زودتر خبر داده می‌شد. همین میثم مجیدی از ۱۰ تیم پیشنهاد داشت ولی الان هیچ تیمی او را نمی‌خواهد. جالب است که از بازیکنان پول هم می‌خواهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در استقلال بماند یا نه گفت: من می‌خواهم بروم. چون احساس می‌کنم یا من به درد کادر فنی نمی‌خورم یا شرایطی به وجود آمده که خوب نیست. فشار زیادی روی من بود و خانواده‌ام از این وضعیت زجر می‌کشند.

رحمانی در پاسخ به این سوال که اگر استقلال با جدایی او موافقت نکند چه خواهد کرد گفت: اگر موافقت نکنند به کارم ادامه می‌دهم ولی بهتر است جدا شوم. خود استقلالی‌ها هم همین مسئله را می‌دانند. آدم‌ها به صورت هم که نگاه می‌کنند خیلی چیزها را می‌فهمند. من اگر بعد از بازی با سپاهان جزو لیست خروج نبودم، چرا یک نفر در این باره مصاحبه نکرد و آن را تکذیب نکرد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست آسیایی استقلال قرار دارد یا نه عنوان کرد: نمی‌دانم و اصلا برایم مهم هم نیست. از چیزی خبر ندارم. ته دلم این است که از استقلال جدا شوم. ۲۰ روز است که تحت فشارم. من حرفم را به افتخاری گفتم حالا به من گفته‌اند برو فردا بیا. من که روی زمین نمی‌مانم ولی نمی‌خواهم درباره پیشنهاداتم حرف بزنم. قرار است امشب آقای عبداللهی با کادر فنی صحبت کند تا تکلیف من روشن شود. همه می‌دانند من برای رسیدن به استقلال از چه چیزهایی گذشتم. مقصر خودم هستم. به جان مادرم ۵۰۰ میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شده است. حاضر بودم ۵۰۰ میلیون تومان بدهم ولی این اتفاقات امسال برایم رخ نمی‌داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید