Performancing Metrics

منتظر اعلام خسارت توسط بیمه‌گذاران نمی‌مانیم | اتاق خبر
کد خبر: 386992
تاریخ انتشار: 30 دی 1395 - 15:01
رئیس اداره خسارت بیمه نوین با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو:
رئیس اداره خسارت بیمه نوین می‌گوید: برای تخمین خسارت‌های وارده به واحدهایی از ساختمان پلاسکو که تحت پوشش این شرکت بیمه هستند منتظر اعلام خسارت توسط بیمه‌گذاران نمی‌مانند و از لحظات ابتدایی حادثه توسط نماینده‌هایمان در حال مشخص کردن مقدار خسارت‌ها هستیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میثم کرمانی، درباره  میزان تعهد بیمه نوین در پرداخت خسارت مربوط به ساختمان پلاسکو اظهار کرد: وقتی چنین خسارت‌هایی رخ می‌دهد، ما در اولین اقدام به تمام شعب تماس می‌گیرم و مسئولان شعب از طریق نماینده‌ها  مشخص می‌کنند که در محدوده سانحه چند بیمه‌نامه صادر شده است.

وی با بیان اینکه ما منتظر اعلام خسارت توسط بیمه‌گذاران نمی‌مانیم گفت: تا الان به موبایل تمام نمایندگان تماس گرفته‌ایم تا متوجه شویم چند بیمه‌نامه چه مسکونی و چه تجاری در آن محدوده صادر شده است. تاکنون گزارش‌های رسیده حاکی از این است که یکی از تولیدی‌ها در طبقه‌سوم بیمه‌نامه نوین داشته، همچنین غیر از آن یک واحد دیگر هم در ساختمان پلاسکو بیمه نامه نوین دارد.

کرمانی افزود:  در حال حاضر نمی‌توانم آمار دقیقی بدهم که  مقدار خسارت وارده چقدر است، اما به صورت کلی می‌توانم بگویم که با توجه به اینکه حجم خسارت بالا است، ما سریعا کل سرمایه را به عنوان خسارت در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید