Performancing Metrics

رشد ۷۶۰ واحدی شاخص کل | اتاق خبر
کد خبر: 387044
تاریخ انتشار: 1 بهمن 1395 - 15:14
بورس در هفته ای که گذشت؛
بر اساس اطلاعات ثبت شده از معاملات بازار بورس و اوراق بهادار، شاخص کل در هفته گذشته رشد ۷۶۰ واحدی را تجربه کرده و ارزش معاملات به ۱۳۰۴۸ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، اطلاعات سازمان بورس و اوراق بهادار نشان می دهد؛ در هفته گذشته شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران با ۷۶۰ واحد رشد، از رقم ۷۸ هزار و ۶۲۲ واحدی عبور کرده و به ۷۹ هزار و ۳۸۲ واحدی رسیده است.

همچنین شاخص بازار اول با تجربه ۶۴۱ واحد افزایش، به رقم ۵۶ هزار و ۵۸۷ واحد رسیده و شاخص بازار دوم نیز با یک هزار و ۴۴ واحد صعود، ۱۶۷ هزار و ۵۸۴ واحدی را به ثبت رسانده است؛ بر این اساس ا ین دو شاخص، به ترتیب با ۱ درصد و  ۰.۶ درصد افزایش نسبت به هفته قبل، مواجه بوده اند.

در ۵ روز کاری این هفته ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۱۳۰۴۸ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل  ۱۲۲  درصد افزایش یافته است. همچنین  تعداد ۶۱۹۲ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۲۷۶ هزار نوبت مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۷۷ درصد و۳۰  درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کرد.

تعداد ۱۴ میلیون واحد از صندوق  های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب با ۱۱ درصد و ۱۱۴ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید