Performancing Metrics

تکلیف مشتریان تنها شعبه بانکی پلاسکو | اتاق خبر
کد خبر: 387088
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1395 - 14:07
در جریان آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو و فرو ریختن آن تنها شعبه بانکی که در این مجتمع تجاری نیز وجود داشت، از بین رفته است. در این شرایط تعیین تکلیف مشتریان این بانک که عمدتا از کسبه پلاسکو بوده‌اند، مورد توجه قرار دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شعبه ۲۷۰ بانک تجارت در جریان آتشسوزی روز پنجشنبه هفته گذشته ساختمان پلاسکو که در طبقه همکف آن قرار داشت، تخریب شد و به تبع آن تمامی آنچه که در این شعبه قرار داشت نیز در زیر آوار مانده است.

با این حال بعد از این ماجرا بانک تجارت اعلام کرد که مشتریان میتوانند کلیه خدمات این شعبه را از امروز- شنبه- همزمان با دوم بهمن ماه از طریق شعبه سعدی جنوبی بانک تجارت با کد ۲۶۲ که در خیابان سعدی جنوبی و پایینتر از چهارراه مخبرالدوله واقع شده است، دریافت کنند.

 دریافت اطلاعات بیشتر حاکی از آن است که در این شعبه حدود 5700 حساب بانکی وجود داشته است.اما به هر صورت با توجه به توسعه بانکداری الکترونیک و انجام عمده خدمات بانکی که از طریق الکترونیک امکان دارد، در نتیجه مشتریان شعبه پلاسکو بانک تجارت نیز میتوانند با مراجعه به هر یک از شعب همچنان به امور بانکی خود رسیدگی کنند، اما با این حال برخی امور مانند موارد مربوط به چک ممکن است در تمامی شعب قابل انجام نباشد که مشتری میتواند از طریق شعبه سعدی جنوبی و به روال معمول آنها را انجام دهد.

با توجه به اینکه کلیه اسناد و مدارک این شعبه مانند برگه‌های چک و دیگر اوراق بهادار مشتریان در صندوق‌های آن قرار داشته، مشتری میتواند مطمئن باشد که اتفاقی برای اسناد و اموال وی نخواهد افتاد و هر گونه سند، وثیقه و یا مدارک دیگری که در این بانک وجود داشته، بعد از خروج صندوق از محل حادثه قابلیت در دسترس بودن برای مشتری را خواهد داشت. در عین حال که حفاظت از سایر اسناد نیز از سوی بانک تضمین خواهد شد.

این در حالی است که با توجه به اینکه حادثه در ساعت ابتدایی صبح رخ داده، ظاهرا هنوز پروندهها و یا اسناد در شعبه توزیع نشده بوده و در زمان وقوع حادثه تمامی آنها احتمالا به داخل صندوق منتقل شده است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید