Performancing Metrics

تعطیلی بازار سکه و ارز چهارراه استانبول | اتاق خبر
کد خبر: 387092
تاریخ انتشار: 2 بهمن 1395 - 16:59
درپی حادثه پلاسکو صورت گرفت
مغازه‌های سکه و طلا در محدوده خیابان جمهوری و چهارراه استانبول، در پی حادثه ساختمان پلاسکو به حالت تعطیل درآمده‌اند؛ به گونه‌ای که تعدادی از مغازه‌ها بسته‌اند و بقیه نیز هیچ‌گونه خرید و فروشی نمی‌کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بازار سکه و ارز خیابان جمهوری و چهارراه استانبول در پی حادثه ساختمان پلاسکو، به حالت تعطیل در آمده است و صرافی‌ها و سکه‌فروشی‌هایی هم که از محدوده ساختمان پلاسکو دورتر هستند در صورت باز بودن، عملا خرید و فروشی انجام نمی‌دهند و حتی قیمت‌های روز را روی تابلوهایشان اعلام نکرده‌اند. همچنین پاساژ گلشن کاملا بسته است.

جمعیتی که در اطراف ساختمان پلاسکو و چهار راه استانبول در حال رفت و آمد هستند، بیشتر برای دیدن محل حادثه آمده‌اند و مغازه‌ها تقریبا بدون مشتری و خلوت هستند.

محمد کشتی آرای، رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر، در این باره اعلام کرد که به دلیل محدودیت‌های تردد و ترافیکی که برای آواربرداری از ساختمان پلاسکو اعمال شده است، بازار طلا و سکه خیابان جمهوری و محدوده چهارراه استانبول تعطیل است و متقاضیان برای دادوستد به بازار بزرگ، سبزه‌میدان و میدان فردوسی مراجعه می‌کنند.

وی درباره زمان برگشتن معاملات این منطقه به حالت عادی اظهار کرد که این موضوع بستگی به ارگان‌های امداد و نجات دارد که آنجا را پاکسازی کنند تا تردد به حالت عادی برگردد. در حال حاضر دادوستدهای کلیه واحدهای مجاور بیشتر به مناطق دیگر منتقل شده است.

کشتی آرای همچنین اعلام کرد که حادثه ساختمان پلاسکو بر بازار امروز قیمت طلا و ارز چندان تاثیری نداشته است.

بر اساس این گزارش قیمت‌ها در بازار امروز طلا و ارز، به این صورت است که هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 115 هزار تومان، سکه تمام طرح جدید حدود یک میلیون و 180 هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵۹۸ و ۳۱۷ هزار تومان قیمت دارند و دلار آمریکا ۳۸۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید