Performancing Metrics

توزیع گوشت گرم دولتی در بازار ادامه دارد | اتاق خبر
کد خبر: 387115
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 08:06
معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه توزیع گوشت گرم در بازار ادامه دارد، گفت: گوشت‌های عرضه شده در بازار از محل تولیدات داخلی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، عباس والوزی با بیان اینکه توزیع گوشت قرمز دولتی در بازار همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: تا زمانی که نیاز به این کالا باشد، ما به عرضه آن در بازار ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام گوشت گوسفندی مرغوب در بازار توزیع می‌کند، اضافه کرد: محصولی که در حال حاضر در بازار توزیع می‌شود از محل تولیدات داخلی است و ما در آینده در این زمینه واردات نیز انجام خواهیم داد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به این پرسش که قرار است از کدام کشورها گوشت گرم وارد شود؟ پاسخ داد: کشورهای مختلفی وجود دارد که ما در حال بررسی شرایط آنها هستیم تا ببینیم از کدام کشورها می‌توان این محصول را وارد کرد.

والوزی درباره اینکه آیا توزیع گوشت گرم فقط در تهران انجام می‌شود یا در استان‌های دیگر هم این کار در دست انجام است؟ افزود: فعلا تمرکز ما بر روی تهران است اما در نقاط دیگر هم به محض اینکه اعلام نیاز شود آمادگی توزیع محصول را داریم.

وی با بیان اینکه آغاز توزیع گوشت گرم دولتی در بازار روند افزایش قیمت این کالا را کاملا کنترل کرد، افزود: عرضه گوشت دولتی به بازار در حدود ۳ هفته‌ای که آغاز شده، علاوه بر کنترل روند افزایش نرخ، قیمت گوشت را حدود ۲ هزارتومان هم کاهش داده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید