Performancing Metrics

شفیعی: مقابل پیکان کارمان سخت است | اتاق خبر
کد خبر: 387134
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 11:04
خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی تبریز که خودش را برای بازی با پیکان آماده می‌کند، درباره این بازی حساس از هفته هجدهم لیگ برتر می‌گوید: «شرایط تیم خوب است.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایران ورزشی، در این چند روز تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم و خودمان را آماده کردیم تا در بازی مقابل پیکان نتیجه قابل قبولی بگیریم.»

شفیعی در مورد تساوی مقابل صنعت‌نفت و اینکه در جدول از پرسپولیس عقب افتاده‌اند، ادامه می‌دهد: «فوتبال همین است. بعد از وقفه کوتاهی که در مسابقات به خاطر تعطیلی لیگ ایجاد شد عملکرد ما در دو بازی اول مثل عملکرد تیم در نیم‌فصل اول نبوده. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل پیکان بار دیگر کیفیت خوبی نشان دهیم و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.»
مدافع تراکتورسازی در رابطه با شرایط زمین یادگار امام (ره) تبریز می‌گوید: «زمین یادگار شرایط خوبی نداشت و اصلا کیفیت آن مناسب نبود. این زمین با این شرایط به درد نمی‌خورد و نمی‌تواند به ما کمک کند.»
خالد شفیعی در مورد فاصله 4 امتیازی که تیمش با پرسپولیس در صدر جدول پیدا کرده، توضیح می‌دهد: «همانطور که ما امتیاز از دست دادیم پرسپولیس هم امتیاز از دست خواهد داد. در لیگ هیچ بازی قابل پیش‌بینی نیست و شرایط بسیار سخت است. باید منتظر لغزش پرسپولیس بمانیم تا از این اتفاق به سود خودمان بهره ببریم و شرایط‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.»
شفیعی در رابطه با رویارویی تیمش با پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر هم توضیح می‌دهد: «پیکان تیم بسیار خوبی است. با توجه به اینکه در خانه حریف به میدان می‌رویم کارمان بسیار سخت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم در این بازی با حداکثر امتیاز به پیروزی به تبریز برگردیم.»

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید