Performancing Metrics

سکوت اسوالدو درباره دژاگه | اتاق خبر
کد خبر: 387144
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1395 - 11:52
اسوالدو سرمربی برزیلی و جدید باشگاه العربی با وجود گذشت دو هفته از حضورش در تمرینات این تیم عصر دیروز در حالی به صورت رسمی معرفی شد که در کنفرانس مطبوعاتی اش در آستانه شهرآورد حساس دوحه برابر الاهلی ترجیح داد در قبال آخرین وضعیت ستاره ایرانی سکوت اختیار ک
به پزارش اتاق خبر، به نقل از ایران ورزشی، مسوولان العربی، اسوالدو، سرمربی جدید خود را به فدراسیون فوتبال قطر معرفی کرده و ضمانت‌های لازم را برای کار وی به اجرا گذاشته اند.
در ضمانتنامه مربوط به وی که تحویل فدراسیون فوتبال شده این مربی موظف است تا پایان فصل با تمام بازیکنان حاضر در این تیم همکاری کند و با همین نفرات فعلی، لیگ ستارگان قطر را به پایان برساند.
اسوالدو که با سوال‌هایی پیرامون بازگشت اشکان دژاگه به فهرست نفرات این تیم برای نیم فصل دوم لیگ ستارگان روبه‌رو شده بود ترجیح داد هیچ موضع رسمی در قبال این اتفاق نگیرد و همه چیز را به سران باشگاه و تصمیمات آنها موکول کند و بیشتر راجع به مسائل فنی و شرایط تیم حرف بزند.
اشکان دژاگه در اولین جلسه تمرینی که مربی برزیلی زیر نظر گرفت به جمع بازیکنان العربی بازگشت اما بعد از آن دیگر خبری از ستاره ایرانی و وضعیتش در این باشگاه قطری نشد تا نگرانی‌ها از بابت آینده کاپیتان اول تیم ملی ایران به اوج خود برسد.
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید