Performancing Metrics

افزایش ۲ برابری «اوج» مصرف صنایع کشور در سال جاری | اتاق خبر
کد خبر: 387216
تاریخ انتشار: 4 بهمن 1395 - 21:58
مقایسه پیک بار مصرف صنایع در ۲۱ سال گذشته منتهی به سال۹۴ با سال جاری نشان می دهد که "اوج" بار مصرفی صنایع در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات نسبت به پیک بار مصرفی در ۲۱ سال گذشته منتهی به سال ۱۳۹۴، افزایش داشته است.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میزان پیک مبادلات برق شبانه‌روزی در ده ماهه گذشته با کشورهای همسایه به ۹۰۵ هزار و ۵۹۶ مگاوات رسید و از میزان کل مبادلات برق نزدیک به ۵۹۹ هزار و ۲۸۰ مگاوات به کشورهای همسایه صادر و حدود ۳۰۶ هزار و ۳۱۶ مگاوات برق وارد شده است.

همچنین مجموع میزان پیک مصرف صنایع در این بازه زمانی و به صورت شبانه روزی برابر با ۲ میلیون و ۳۴۷ هزار و ۴۰۵ مگاوات بوده، بیشترین اوج بار مصرفی برق  نیز در بخش صنایع در روز ۷ خرداد ماه سال جاری بوده که عدد ۴ هزار و ۷۳۳ مگاوات مصرف را ثبت کرده است.

کمترین پیک بار مصرف صنایع نیز در روز ۴ فروردین ماه اتفاق افتاده که رکورد آن برابر با ۲ هزار و ۹۶۲ مگاوات بوده است.

افزایش میزان بار مصرفی صنایع در سال جاری زمانی بهتر خود را نشان می دهد که به گزارش سال گذشته شرکت مدیریت شبکه برق ایران برای پیک بار مصرف بخش صنایع در ۲۱ سال گذشته منتهی به سال ۱۳۹۴مراجعه شود، بر اساس این گزارش، بیشترین پیک بار مصرف برق صنایع در این بازه زمانی، در سال ۹۱ با ثبت رکورد ۲ هزار و ۸۹۶ مگاوات اتفاق افتاده است؛ بنابراین می‌توان گفت کمترین پیک بار مصرف صنایع در سال جاری، ۶۶ مگاوات نسبت به ۲۱ سال گذشته منتهی به سال ۱۳۹۴، افزایش یافته است.

همچنین، مقایسه پیک بار مصرف صنایع در ۲۱ سال گذشته منتهی به سال ۱۳۹۴با سال جاری نشان می‌دهد که پیک بار مصرفی صنایع در سال جاری بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مگاوات نسبت به پیک بار مصرفی در ۲۱ سال گذشته منتهی به سال ۹۴، افزایش داشته است. بنابراین، این مسأله نشان می‌دهد که رونق بخش صنایع در سال جاری در مقایسه با سال‌های گذشته حدود ۲ برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید