Performancing Metrics

می‌دانستیم بازی سختی برابر پیکان داریم | اتاق خبر
کد خبر: 387430
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1395 - 20:03
منصوریان:
سرمربی تیم استقلال می‌گوید پیش‌بینی دیدار دشوار برابر پیکان را کرده بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: جدا از ده نفره شدن پیکان، می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم. پیکان روند صعودی دارد و آنها یک پیکان جدید را به فوتبال ایران معرفی کرده‌اند.

او افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. چندین بار ضربات ایستگاهی را تمرین می‌کنیم و در این میان رضایی و ابراهیمی بهترین‌ها هستند. اصلا دوست ندارم با تیمی که ده نفره است بازی کنم. از بازی کردن با تیم‌های رده پایین‌تر در جام حذفی هم به دلیل سخت کوش بودنشان علاقه ندارم بازی کنم. تیم‌های ده نفره خیلی سختکوش می‌شوند. در مجموع از عملکردمان راضی هستم و می‌شد 4-5 گل بزنیم. اعتقاد دارم که بازی دادن به جوانان هم زمان‌بر است و باید تاوان دهید. وقتی سه بر دو جلو بودیم می‌شد به دلیل مرطوب بودن زمین زمین نتیجه برگردد. شرایط خوبی روی سکوها امروز نبود و بابت این مسئله کمی نگران بودم. از سکوها ممنونم که آمدند و در این سرما و زیر باران یار دوازدهم ما بودند و به جوانان ما کمک کردند.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا حواشی اخیر می‌تواند به استقلال لطمه بزند، گفت: حتما اثر دارد. یک روز ما هم خودمان در سکوها بودیم و همه چیز خود را مدیون این باشگاه می‌دانم. بازیکنان بهتر از من در این فوتبال بودند ولی در استقلال و پرسپولیس نبودند و مثل من نشدند. از هوادارانمان می‌خواهم از تیم جوان ما حمایت کنند. منکر آسیب خوردن هوادارنمان در هفته گذشته نمی‌شوم. در شهریور ماه برخی از اعضای باشگاه ما از بحث محرومیت اطلاع داشتند و من از افتخاری خواستم همه افراد مقصر معرفی شوند و با آنها برخورد شود. من در دوران بازیگری این تجربه را داشتم. بهتر است مسیر حمایتی و انتقادی را داشته باشیم. اما درباره فتح الله‌زاده باید بگویم که ربطی به فضای سکوها ندارد. کسی مرا دوست داشته باشد دو برابر دوستش دارم ولی اگر کسی به من لطمه بزند، حتما جواب می‌دهم. ما باید از حق خانوادگیمان استفاده کنیم. در بخشی از قهرمانی‌های استقلال من هم بودم و من از حق خانوادگی خودم کوتاه نمی‌آیم. اینکه ایشان گفته من باید سیلی بخورم و من کارگر استقلال هستم، حتما جواب می دهم. شما یک نفر را بیاورید که من به او توهین کرده باشم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید