Performancing Metrics

تخلیه و بارگیری ۱۰۵ میلیون تن کالای نفتی و غیر نفتی | اتاق خبر
کد خبر: 387728
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1395 - 15:42
سازمان بنادر خبر داد؛
بر اساس آمار ارائه شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی، در ۹ ماه امسال از کل بنادر ایران ۱۰۵ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۹۴۰ تن کالا تخلیه و بارگیری شد که نشان دهنده رشد ۷۶ درصدی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، از کل آمار گفته شده مربوط به تخلیه و بارگیری کالاها، سهم تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۷۰ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۲۷۸ تن بوده که از این میزان سهم تخلیه ۳۰ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۱۲ تن و سهم بارگیری ۴۰ میلیون و ۱۷ هزار و ۶۶۶ تن گزارش شده است.

در ۹ ماه سال ۹۵، واردات این نوع کالا ۲۴ میلیون و ۹۰ هزار و ۵۸۶ و صادارت کالاهای غیرنفتی ۳۵ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۷۷۵ تن بوده است، در همین مدت، آمار ترانزیت نیز ۳ میلیون و ۴۰۸ هزار و ۱۵۳ تن اعلام شده است.

تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی

از کل آمار گفته شده مربوط به تخلیه و بارگیری کالاها، سهم تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی ۳۵ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۶۶۲ بوده که از این میزان سهم تخلیه ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۴۵۷ تن و سهم بارگیری ۲۰ میلیون و ۶۶۲ هزار و ۲۰۵ تن گزارش شده است.

 در ۹ ماه سال ۹۵، واردات این نوع کالا ۲ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۷۸۱ همینطور صادارت کالاهای نفتی ۱۸ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۹۴۲ تن با افزایش ۷۶.۲ درصدی بوده است، در ۹ ماه امسال آمار ترانزیت برابر یک میلیون و ۱۷۳ هزار و ۴۷۷ تن اعلام شده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید