Performancing Metrics

پرداخت تسهیلات رونق تولید به بیش از 11 هزارو 900 بنگاه صنعتی در کشور | اتاق خبر
کد خبر: 388526
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395 - 17:27
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی از اعطای 85 هزار و 570 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط کشور خبر داد و گفت: این تسهیلات به 11 هزار و 963 بنگاه اقتصادی پرداخت شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا، علی یزدانی روز چهارشنبه درحاشیه افتتاح طرح های خدماتی و زیرساختی شهرکهای صنعتی قم در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید افزود: از 19 هزار و 734 بانگاه صنعتی کوچک و متوسط ثبت نام شده در سامانه بهین یاب، 12 هزار و 200واحد با بانکهای عامل قرارداد بسته که تاکنون 11 هزار و 963 واحد تسهیلات از بانک ها دریافت کرده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: برای اطمینان از اعمال این تسهیلات در چرخه تولید و صنعت، سه مرحله پایش و ارزیابی قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات صورت می گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون بانک های عامل 85 هزار و 570 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های صنعتی کوچک و متوسط در سراسر کشور تسهیلات پرداخت کرده اند.

وی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در سال 96 ، زمین های شهرک ها و نواحی صنعتی به جز تعداد انگشت شماری، هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

یزدانی همچنین تاکید کرد: رسالت ما حمایت از صنایع کشور در جهت پیشرفت و اشتغال زدایی جوانان در کشور است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید