Performancing Metrics

کشفیات قاچاق از سطح بازار ۱۲ برابر شد | اتاق خبر
کد خبر: 388919
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395 - 16:10
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق:
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به افزایش ۱۲ برابری کشفیات قاچاق در سطح بازار گفت:بازرسی‌ها در ایام پایانی سال که موسوم به بازار شب عید است،تشدید خواهد شد.
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، قاسم خورشیدی افزود : غرفه های ویژه نظارت و بازرسی در نمایشگاه‌های بهاره ایجاد خواهد شد و بازرسان علاوه بر نظارت بر مواردی مانند گرانفروشی و عرضه کالاهای جعلی و تقلبی، با عرضه کالاهای قاچاق هم برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماهه سال جاری بیش از ۲۵۶ هزار بازرسی در سطح عرضه با همکاری بازرسان سازمان حمایت از مصرف کننده و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانی انجام شده است، گفت: این بازرسی ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در همین مدت ۱۲ هزار پرونده تخلف تشکیل شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

خورشیدی گفت : در این مدت همچنین بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در سطح عرضه کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هزار و ۲۰۰ درصد رشد داشته و در واقع ۱۲ برابر شده است.

وی با بیان اینکه ابلاغیه های لازم جهت تامین کالاهای پرتقاضا و پرمصرف شب عید به دستگاه های ذیربط ابلاغ شده است، افزود : وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار تمام توان خود را به کار گرفته اند تا این کالاها در دوره شب عید تامین شود.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: اولویت اول تامین این کالاها از بازار داخل و بعد از آن واردات قانونی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید