Performancing Metrics

دومین هواپیمای مدرن ایران برای استان‌های غربی تحویل گرفته می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 388978
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1395 - 19:42
مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه:
مدیر شرکت هواپیمایی هما در کرمانشاه گفت: دومین هواپیمای مدرن جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمات دهی به استان‌های غربی تحویل گرفته می‌شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، نظری امروز پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی پروژه مجموعه پشتیبانی هواپیمایی ایران هما که در فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دومین هواپیمای مدرن جمهوری اسلامی ایران که ظرفیت جا به جایی ۳۰۰ مسافر را دارد برای خدمات دهی به استان‌های غربی روز شنبه تحویل گرفته می‌شود.

وی به تحریم های ظالمانه اعمال شده علیه صنعت هوایی جمهوری اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: با وجود این تحریمها اما شرکت هواپیمایی ایران هما، به خوبی در این سالها خدمت رسانی نموده است.

نظری با بیان اینکه ارتقا خدمات دهی شرکت هواپیمایی ایران در دستور کار قرار دارد، افزود: عملیات احداث مجموعه پشتیبانی هواپیمایی ایران «هما» امروز در کرمانشاه آغاز شده و مسئولیت پشتیبانی پروازها را انجام خواهد داد.

وی مساحت این مجموعه در حال ساخت را ۲۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و گفت: امکان ارائه خدمات به هواپیماهایی که در فرودگاه کرمانشاه فرود می آیند و نیز تامین تجهیزات وجود دارد.

نظری ابراز امیدواری کرد؛ احداث مجموعه پشتیبانی هواپیمایی ایران هما در فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گام ارزنده ای در راستای ارتقا خدمات باشد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید