Performancing Metrics

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 390404
تاریخ انتشار: 30 اسفند 1395 - 19:33
برای برگزاری دیدار با کرواسی؛
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای برگزاری دیدار تدارکاتی با کرواسی را اعلام کرد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد کاظم ناظم الشریعه در این مورد گفت: بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی باید روز دوم فروردین ماه ۹۶ راس ساعت ۱۰ در محل سفارت کرواسی حضور داشته باشند تا اقدامات لازم برای حضور در این کشور به منظور برگزاری دو بازی دوستانه را انجام دهند.

وی گفت: همچنین اردوی تمرینی ملی پوشان از روز ۵ فروردین ماه در مرکز تیم های ملی ایران برگزار میشود که بازیکنان باید قبل از ساعت ۱۳ خود را به کادر فنی معرفی کنند.

سرمربی تیم ملی گفت: بازیکنانی که در تیم دوم تیم ملی حضور داشته و به دلیل نداشتن پاسپورت و یا انجام خدمت مقدس سربازی در این اردو حضور ندارند،در اردو های بعدی شرکت خواهند داشت.

اسامی بازیکنان به شرح زیر است: علیرضا صمیمی،سپهر محمدی،مسعود محمدی، علیرضا رفیعی،فرهاد توکلی،میثم برمشوری، علی اصغر حسن زاده،مرتضی عزتی،محمدرضا مشهدی کردی،قدرت بهادری،سعید احمد عباسی،محمد تجری، احمد اسماعیل پور، امین نصرالله زاده،ابوالقاسم عروجی،حمید احمدی،محمدرضا سنگ سفیدی و مهران عالیقدر.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید