Performancing Metrics

ورود نخستین کشتی کروز به آبهای جزیره کیش | اتاق خبر
کد خبر: 390559
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1396 - 11:15
یک فروند کشتی کروز اقیانوس پیما مجهز به امکانات رفاهی و تفریحی و به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و رونق گردشگری تفریحی دریایی نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی وارد آبهای جزیره کیش شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایرنا ،جشن ورود کشتی کروز اقیانوس پیما با نام 'سانی' شامگاه چهارشنبه با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات ، علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش ، جمعی از معاونان و مدیران ، گردشگران و ساکنان جزیره کیش در اسکله تفریحی برگزار شد.

سخنرانی وزیر اطلاعات ، برگزاری جشن اقوام ایرانی از خراسان رضوی ، راه اندازی کارناوال شادی و نور افشانی بر روی آبهای جزیره کیش بخش هایی از این مراسم بود.

این کشتی مسافربری اقیانوس پیما با قابلیت سفر ایمن برای سفرهای تفریحی داخل کشور بکار گرفته خواهد شد ، تردد در مسیر کیش به قشم و سایر بنادر از جمله بندرعباس از سفرهای در نظر گرفته شده برای این کشتی کروز است .

هدف از بکارگیری این کشتی رونق گردشگری دریایی ، ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سفرهای کوتاه مدت ، گشت های دریایی و تامین رفاه بیشتر گردشگران است .

این کشتی هفت طبقه ، دارای 176 متر طول و 23 متر عرض است و با 130 کابین و 417 تخت اقامتی ،امکانات خوبی را برای گردشگران فراهم می کند.

ازدیگر امکانات این کشتی کروز می توان به دارا بودن سه هزار و 500 متر مربع فضای رستورانی ، 2 سالن سینما ، کتابخانه ، اتاق مطالعه،سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاهای ایرانی اشاره کرد.

این کشتی قابلیت جابه جایی همزمان 200 خودرو به همراه سرنشین را داراست که برای سوار و پیاده شدن آسان مسافران علاوه بر رمپ انتهایی ، هشت درب جانبی نیز در بخش های مختلف کشتی در نظر گرفته شده است .

این کشتی کروز برای سفرهای کوتاه مدت چهار تا هفت روزه دریایی ساخته شده و با یک هزار و 600 صندلی گزینه مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در گشت های دریایی است.

علی اصغر مونسان مدیرعامل منطقه آزاد کیش نیز چندی پیش اعلام کرده بود که با ورود این کروز سفرهای بین جزایر کیش و قشم در مرحله نخست محقق می شود و پس از آن بین سایر جزایر و در آینده نیز در مسیر دبی انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید