Performancing Metrics

پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب است | اتاق خبر
کد خبر: 390638
تاریخ انتشار: 4 فروردین 1396 - 15:03
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت گفت: پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دکتر نوبخت، سخنگوی دولت در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان که استاندار گیلان نیز حضور داشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و مشهد مقدس، اظهار کرد: دولت مصمم و مهیا در مسیر ارشادات و بیانات معظم له حرکت می‌کند.

وی افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سایه اتحاد ملی انجام می‌پذیرد و پیشرفت کشور در گرو تبعیت از رهبر معظم انقلاب در اجرای این سیاست‌ها است.

معاون رئیس جمهور گفت: مایوس شدن دشمنان از نبود فاصله بین مسئولان ارشد نظام موجب استحکام داخلی و افزایش بازدارندگی ملی می‌شود.

نوبخت تصریح کرد: دولت گزارش کاملی از آنچه که سال گذشته در اجرای سیاست‌های اقتصادمقاومتی در راستای بیانات ایشان را انجام داد، ارائه می‌کند.

وی با اشاره به خودکفایی در تولید گندم گفت: یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دستیابی به امنیت غذایی است که خودکفایی در تولید گندم از نشانه‌های آن است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اتصال چند استان از جمله گیلان به خطوط ریلی کشور، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیربنایی و شاخص اقتصادمقاومتی اهتمام دولت به اتصال این استان‌ها به خطوط ریلی کشور است.

وی با اشاره به وضعیت شاخص‌های توسعه در گیلان گفت: بر اساس گزارشات رسمی، شاخص‌های توسعه در گیلان نظیر کاهش نرخ بیکاری، خروج از رکود و پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی روبه بهبود و جزء استان‌های شاخص است.


انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید