Performancing Metrics

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور در 6 فروردین | اتاق خبر
کد خبر: 390757
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1396 - 12:46
 پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد 13 محور مواصلاتی کشور خبر داد و به رانندگان هشدار داد زمان بازگشت خود را برنامه ریزی کرده و از عجله و شتاب اجتناب کنند.
به گزارش اتاق خبر، به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، محور شمشک - دیزین در استان های تهران و البرز، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل، محور سرو آباد - پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه، محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور سی سخت - پادنا در استان کهکیلویه و بویر احمد و محور شیراز - جهرم در استان فارس تا اطلاع بعدی مسدود است.

براساس این گزارش محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، محور استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان، محور امیدیه -دیلم در استان خوزستان، محورهای فرعی بندر چارک - بندر آفتاب و ارمک - باوردان در استان هرمزگان، محور خمیر - لنگه در استان هرمزگان و محور کنگان - خورموج(محدوده پیچ جاشک در استان بوشهر به علت ریزش کوه و بالا آمدن آب نیز مسدود است.

همچنین در استان خراسان رضوی(محور قوچان - درگز) بارش برف گزارش شده است.

در استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس و هرمزگان(اکثر محورها)،استان اصفهان(محورهای نائین - یزد] نائین - خور و خور - طبس) نیز با بارش باران همراه است.

براساس این گزارش، ترافیک در ابتدای محور کرج - چالوس(محدوده بیلقان) نیمه سنگین است.

در استان های زنجان(اکثر محورها)، استان همدا(ارتفاعات) و استان خراسان جنوبی(محور فردوس) مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

سایر محورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.
 
 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید