Performancing Metrics

دولت از امنیت حاصل از خون شهدا برای توسعه استفاده کند | اتاق خبر
کد خبر: 390801
تاریخ انتشار: 6 فروردین 1396 - 22:08
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب:
کاشان - مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: دولت باید از امنیتی که حاصل خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان است، برای توسعه کشور استفاده کند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سردار سرلشگر سید یحیی رحیم صفوی عصر یکشنبه در آئ‍ی‍ن‌ س‍‍ال‍روز ش‍‍ه‍‍ادت‌ ‌حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان با اشاره به اینکه دولت باید از امنیتی که حاصل خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان است، برای توسعه کشور استفاده کند، اظهار داشت: سابقه هشت ساله دفاع مقدس در ایران نشان داده است، که با کمک نیروهای مردمی می توان بر جنایتکاران اسلام و انسانیت پیروز شد.

وی ادامه داد: به رغم تلاش های اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی، اما حکومت سوریه سرنگون نشد.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با تاکید بر مقاومت در سوریه و عراق و همت مستشاران نظامی ایران برای کمک به این دو کشور، افزود: حضور این نیروها سبب شد تا لشگرهای مردمی در این کشور به وجود آید و گروه های مقاومت شکل گیرد.

وی اظهار داشت: تاکنون ۹۰ هزار تروریست از کشورهای عربستان، آسیای مرکزی، قطر و دیگر کشورها به سوریه طی مدت ۷۰ ماه اعزام شده اند که منجر به قتل عام ۲۰۰ هزار تن و آواره شدن شش میلیون نفر از مردم سوریه شده اند.

سرلشگر صفوی با اشاره به سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) در مشهد اردهال کاشان و مقام والای شهدا در اخلاق و رفتار و عمل، اظهار داشت: تفکرات شهدا برخواسته از آموزه های قرآنی بود و به همین سبب شهدا، از نظر اسلام انسان های مطلوبی بودند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید