Performancing Metrics

لیپی هم تسلیم کی‌روش شد | اتاق خبر
کد خبر: 390888
تاریخ انتشار: 8 فروردین 1396 - 19:41
مقدماتی جام جهانی روسیه؛
تیم ملی فوتبال ایران با برتری برابر چین به صدرنشینی‌اش در گروه اول مقدماتی جام جهانی ادامه داد و یک گام دیگر به حضور در روسیه نزدیکتر شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی چین رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، مسعود شجاعی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، ووریا غفوری(۷۹ رامین رضاییان)، علیرضا جهانبخش(۸۸ وحید امیری)، مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد(۷۱ سردار آزمون) به میدان رفت.

شاگردان کارلوس کی روش که با ۱۴ امتیاز گام در این دیدار گذاشته بودند در نیمه اول با اینکه چند موقعیت خوب داشتند اما از نظر فنی تیم همیشگی نبودند و اشتباهات زیادی داشتند. البته شاید سه تغییر در ترکیب اصلی نسبت به دیدار با قطر عامل این اشتباهات بود.

با این حال تیم ملی فوتبال ایران در دقایق پایانی نیمه اول چند موقعیت خوب بدست آورد که دروازه بان حریف مانع از باز شدن دروازه چین شد. در نهایت نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شروع نیمه دوم برای ایران همراه با گل بود و این بار هم اشتباه دروازه بان حریف برای ایران در ورزشگاه آزادی گل به همراه داشت. در دقیقه ۴۷ این دیدار در یک رفت و برگشت مهدی طارمی درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه نه چندان محکم او پس از دفع ناقص دروازه بان چین به آرامی وارد دروازه حریف شد.

در ادامه بازی تیم ملی فوتبال ایران به دنبال حفظ گل برتری بود و بازی را در اختیار داشت. هر چند موقعیت های ایران نسبت به نیمه اول کمتر بود اما شاگردان کی روش با دفاعی منطقی گل برتری را حفظ کردند.

تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی ۱۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه اول مقدماتی جام جهانی باقی ماند تا از شانس زیادی برای حضور در روسیه برخوردار شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید