Performancing Metrics

پایان انتظارها برای ثبت نام رییس دولت یازدهم | اتاق خبر
کد خبر: 391795
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1396 - 21:37
/حاشیه های چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری/
چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری صبح امروز با انتظار برای ورود سیاسیون به محل ثبت نام آغاز شد و با ثبت نام حجت‌الاسلام روحانی و رییسی پایان یافت.
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ساعات اولیه صبح امروز و حوالی ساعت 9، مهدی کلهر مشاور محمود احمدی نژاد به وزارت کشور آمد و کاندیدای ریاست جمهوری دوازدهم شد و توجه عکاسان و خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. کلهر تاکید کرد که برای ثبت نام در انتخابات با احمدی نژاد هماهنگ نکرده است.
حضور یک فلافل فروش که می گفت، حامی حسن روحانی است، یک خانم دبیر که می گفت برای دفاع از حقوق فرهنگیان آمده و حضور نوجوانی با لباس بختیاری و یکی از معاونان بیمه ایران نیز از حاشیه‌های ساعات اولیه ثبت نام کاندیداها بود.
یاری دبیر کل سازمان دفاع از منافع ملی ایران با شعار دولت نجات نیز امروز وارد ستاد انتخابات شد. این در حالی بود که وی مدت زیادی با حدود ٢٠ تن از هوادران خود در خیابان جلو درب ورودی ستاد انتخابات با در دست داشتن پلاکاردهایی ایستاده بود و نهایتا با رها کردن کبوترهای سفید توسط هواداران، برای کاندیداتوری وارد وزارت کشور شد.

حوالی ظهر و همزمان با پررنگ شدن زمزمه‌های حضور حسن روحانی و ابراهیم رییسی در ستاد انتخابات کشور جهت ثبت نام ، بر حجم تجمع کنندگان مقابل وزارت کشور افزوده شد و از ورود بسیاری از مردم عادی که خواهان کاندیداتوری بودند جلوگیری به عمل می آمد ، البته بسیاری از این تجمع کنندگان را طرفدان کاندیداها تشکیل می‌دادند.

البته ظهر امروز ستادانتخابات چهره های نسبتا شناخته شده تری را به خود دید، حسن نوروزی به عنوان دومین نماینده مجلس به وزارت کشور آمد و کاندیدای ریاست جمهوری شد. در روزهای گذشته نیز پورمختار به عنوان اولین نماینده مجلس ثبت نام کرده بود.
حجت الاسلام فومنی دبیر حزب مردمی اصلاحات نیز  با شعار دولت نشاط و حجت الاسلام غرویان مدرس حوزه علمیه با شعار علم، عقلانیت و اخلاق نیز عزم کاندیداتوری کردند و به ستاد انتخابات آمدند، غرویان گفت که حاضر است به نفع حسن روحانی کنار رود.

اعظم طالقانی فرزند آیت‌الله طالقانی که نمی‌توانست به درستی راه‌ برود، با واکر به محل ثبت‌نام آمد اما هنوز تصمیم نگرفته بود که ثبت‌نام کند ولی در نهایت برای کاندیداتوری نام‌نویسی کرد.

حوالی ساعت ۱۶ بود که حسن روحانی وارد ستاد انتخابات کشور شد و با حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان برای کاندیداتوری در اتخابات دوازهم ثبت‌نام کرد و پس از آن نشست خبری خود را برگزار کرد.

این در حالی بود که دقایقی قبل از روحانی، علیرضا زاکانی یکی از کاندیدهای جمنا وارد ستاد انتخابات شده بود، اما حضور روحانی، حضور زاکانی را تحت‌الشعاع قرار داد به گونه‌ای که تنها چند خبرنگار در نشست خبری زاکانی حاضر بودند و در دقایق پایانی صحبت‌های زاکانی بود که خبرنگاران و عکاسان برای پوشش نشست روحانی وارد سالن شدند و ازدحام زیاد باعث شد، نشست زاکانی کمی با مشکل مواجه شود.

دقایقی پس از خروج روحانی از ستاد انتخابات، مادر شهیدان محمدی با قرآنی که در دست داشت وارد ستاد شد و اعلام شد که حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به ستاد خواهد آمد که دقایقی بعد از آن رئیسی با تعداد زیادی از افرادی که او را همراهی می‌کردند وارد ستاد شد و ابتدا مادر شهیدان محمدی او را از زیر قرآن رد کرد و سپس در حالی که همراهانش شعار «صل علی محمد بوی بهشتی آمد» سر می‌دادند، به محل ثبت‌نام رفت و پس از آن در نشست خبری بعد از ثبت‌نام حاضر شد که این نشست با توجه به سوالات، بیش از حد طول کشید و حتی تا بعد از ساعت 18که درب‌های ستاد انتخابات بسته شد، ادامه داشت.

محمدباقر ذوالقدر، مسعود میرکاظمی، نادر طالب‌زاده و فرهاد رهبر از جمله کسانی بودند که رئیسی را برای ثبت نام همراهی کردند، این در حالی بود که روحانی بدون حضور هیچ‌یک از اطرافیان‌ش و تنها با چند نفر از کارکنان نهاد ریاست جمهوری به محل ثبت‌نام آمده بود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید