Performancing Metrics

تعرفه مصرف آزاد اینترنت داخلی به نصف کاهش یافت | اتاق خبر
کد خبر: 392214
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1396 - 19:19
توسط اپراتور دوم
اپراتور دوم تلفن همراه اعلام کرد که تعرفه مصرف آزاد اینترنت را برای دریافت محتوای شماری از وب‌سایت‌های ایرانی به نصف کاهش داده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ایرانسل اعلام کرد در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولید محتوای داخلی پس از راه‌اندازی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، تعرفه مصرف آزاد اینترنت را برای دریافت محتوای شماری از وب‌سایت‌های ایرانی به نصف کاهش داده است.

بر این اساس، مشترکان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، می‌توانند از این پس برای دریافت محتوای شمار قابل توجهی از وب‌سایت‌های داخلی، نصف تعرفه مصرف آزاد اینترنت را بپردازند.
فهرست وب‌سایت‌های مورد اشاره، در وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir قابل مشاهده است.

ایرانسل در همین راستا، یک بسته ویژه اینترنت همراه نیز طراحی کرده است. این بسته در حال حاضر برای مشترکان اعتباری در دسترس قرار دارد و به زودی در اختیار مشترکان دائمی نیز قرار خواهد گرفت‌.
مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند با خرید این بسته، یک گیگابایت ترافیک ویژه دریافت محتوای وب‌سایت‌های ایرانی و پنج گیگابایت ترافیک برای وب‌سایت‌های بین‌المللی در اختیار داشته باشند.
فعال‌سازی این بسته ماهانه با شماره‌گیری کد دستوری #1*11*5*555* (ستاره 555 ستاره 5 ستاره 11 ستاره 1 مربع) امکان‌پذیر است. 

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید