Performancing Metrics

در پرتو امنیت ،پیشرفت و در سایه پیشرفت ، امنیت حاصل می شود | اتاق خبر
کد خبر: 392259
تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1396 - 19:43
سردار دهقان:
وزیر دفاع گفت: در پرتو اقتدار باید نظم و قانون بدون تبعیض در جامعه اعمال شود زیرا اعمال قانون بدون تبعیض اقتدار آفرین، نظم آفرین و حیثیت ساز است و با این رویکرد التزام و تمکین به قانون به عنوان یک فرهنگ در درون جامعه نهادینه می شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سردار  حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران نیروی انتظامی جهوری اسلامی یران طی سخنانی با تبیین اهمیت و نقش امنیت در پیشرفت و تعالی کشور تصریح کرد:امنیت و پیشرفت دو روی یک سکه هستند چراکه در پرتو امنیت، پیشرفت و در سایه پیشرفت، امنیت حاصل می شود.

دهقان با اشاره به ویژگی های برجسته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، اقتدار را از مهم ترین این ویژگی های این نیرو ذکر کرد و گفت: در پرتو اقتدار باید نظم و قانون بدون تبعیض در جامعه اعمال شود زیرا اعمال قانون بدون تبعیض اقتدار آفرین، نظم آفرین و حیثیت ساز است و با این رویکرد التزام و تمکین به قانون به عنوان یک فرهنگ در درون جامعه نهادینه می شود.


وی به ارتباط مستقیم و مستمر ناجا با آحاد ملت در همه عرصه ها اشاره کرد و افزود: این تماس و ارتباط نزدیک ، خدمات رسانی مستمر، مبارزه با جرایم و پیشگیری از وقوع آن موجب می شود که نیروی انتظامی به عنوان مظهر حاکمیت تلقی شود.


دهقان گفت: نیروی انتظامی امروز در چشم مردم عزیز و عملکرد آن مورد تأیید فرماندهی معظم کل قوا است که علت آن روحیه و انگیزه خدمت خالصانه و تعهد و تلاش آنان برای استقرار امنیت و انتظام در همه سطوح جامعه است. وی با بیان اینکه ناجا آبرو و حیثیت نظام از نگاه جامعه است، تصریح کرد: هیچ گاه اجازه نمی دهیم هیچ عنصر ، فرد و یا سازمان اقتدار ناجا را مخدوش کرده و از بین ببرد.


وزیر دفاع با بیان اینکه امروز دیگر نمی توانیم نگاه سنتی به نیروی انتظامی داشته باشیم تصریح کرد:نیروی انتظامی نباید یک نیروی تدافعی باشد بلکه باید با بهره گیری از آخرین فناوری های روز ، تهدیداترا پیش بینی ، پیش گیری و خنثی سازد.


دهقان افزود:وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، وظیفه خود می داند که با بکارگیری همه ظرفیت های خود و کشور از نیروی انتظامی حمایت و در حوزه های معیشتی ، آموزشی، ارتباطات امن ، تجهیزات انفرادی، تأسیسات و اماکن،امکانات و تجهیزات هوایی و دریایی نیازهای نیروی انتظامی را تأمین تا انشاءالله فرماندهان ، افسران و کارکنان این نیروی خدوم و مردمی بتوانند بدون کمترین دغدغه ای به وظیفه ذاتی و مأموریت اصلی خود که برقراری امنیت در کشور است بپردازند.


وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دروغ پراکنی و جعل اخبار نادرست از سوی منافقین در ارتباط با توانمندی های صلح آمیز هسته ای ایران و به دنبال آن  موضع گیری نادرست و خصمانه برخی مقامات آمریکایی در این زمینه گفت: بسیار جای شگفتی است که مقامات آمریکایی دوباره با طناب فرسوده منافقین که مهمترین ویژگی آنها ترور و خیانت به مردم کشورشان است به چاه می افتند.


وی اظهار داشت :بی تردید این توطئه شیطانی منافقین شکست خواهد خورد و ملت هوشیار و انقلابی ایران هرگز تحقیر و تهدید را نپذیرفته و نمی پذیرد و در جهت ایفای نقش منطقه ای و جهانی و تقویت توان دفاعی و بازدارندگی خود لحظه ای کوتاهی نخواهد  کرد.


وزیر دفاع با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:قطعاً در آستانه این رویداد بزرگ ملی ، دشمنان به تلاش های خود برای ایجاد ناامنی می افزایند، لذا باید با مراقبت و هوشیاری بیشتر تأمین کنندگان امنیت کشور ، اجازه کوچکترین حرکت تهدید آمیز به آنان داده نشود.

دهقان در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز نیروی انتظامی ، از خدمات و مجاهدت های فرماندهان، افسران و کارکنان ناجا تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید