Performancing Metrics

قابلیت جدید نرم‌افزار تلگرام کمکی برای کاهش هزینه‌های سبد ارتباطی معلولان | اتاق خبر
کد خبر: 392312
تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1396 - 16:29
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به قابلیت جدید نرم‌افزار تلگرام برای برقراری ارتباط صوتی رایگان، گفت: این قابلیت می‌تواند کمک بسیار بزرگی هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی به مددجویان بهزیستی داشته باشد

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به قابلیت جدید نرم‌افزار تلگرام برای برقراری ارتباط صوتی رایگان، گفت: این قابلیت می‌تواند کمک بسیار بزرگی هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی به مددجویان بهزیستی داشته باشد زیرا در سبد هزینه‌های این افراد، مبلغی برای هزینه‌های ارتباطی آنها تعلق دارد که این قابلیت می‌تواند منجر به کاهش این هزینه‌ها شود و از طرفی بازه ارتباطی مددجویان را گسترش دهد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اصغر باقری با تشبیه فضای مجازی به باران، گفت: اگر باران رحمت بیش از اندازه و پیش از اینکه زیرساخت‌های لازم آماده باشد ببارد، باعث وقوع سیل و خرابی می‌شود.

وی با بیان اینکه آنهایی که با اینترنت و فضای مجازی قهر می‌کنند از روی ندانستن و جهل است، افزود: در بارش باران نیز نمی‌شود به باران ناسزا گفت بلکه باید دانش استفاده از باران را داشت تا با ذخیره صحیح، آن را به رحمت و عاملی برای توسعه تبدیل کرد.

باقری با تأکید بر اینکه جامعه ما هر چه قدر از فضای مجازی فاصله بگیرد به همان اندازه از توسعه فاصله گرفته است، خاطر نشان کرد: ما باید نحوه استفاده از این ابزارها را به جامعه و خانواده‌ها آموزش دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با رد این ادعا که اینترنت و فضای مجازی باعث افزایش آسیب‌هایی نظیر طلاق شده است، گفت: همه این موارد به نداشتن دانش و مهارت لازم برای استفاده از این ابزارهای ارتباطی برمی‌گردد.

وی ادامه داد: هیچ کس نمی‌تواند کتمان کند که اینترنت موجب انفجار اطلاعات شده است و ما شاهدیم که فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همه لایه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه را توانسته است دچار تغییر کند.

اصغر باقری با بیان اینکه ما نباید چون خودمان را برای استفاده از اینترنت و فضای مجازی آماده نکردیم صرفاً استفاده از آن را نهی کنیم، تأکید کرد: این ظرفیت عظیم برای جامعه هدف بهزیستی نیز بسیار مفید واقع شده و خصوصاً برای افراد دارای معلولیت می‌تواند خلاء‌های ارتباطی را پوشش دهد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به قابلیت جدید نرم‌افزار تلگرام برای برقراری ارتباط صوتی رایگان، افزود: این قابلیت می‌تواند کمک بسیار بزرگی هم از جهت مادی و هم از جهت معنوی به مددجویان بهزیستی کند چرا که در سبد هزینه‌های این افراد، مبلغی برای هزینه‌های ارتباطی آنها تعلق دارد که این قابلیت می‌تواند منجر به کاهش این هزینه‌ها شود و از طرفی بازه ارتباطی مددجویان را گسترش دهد.

باقری در پایان با تأکید بر فرصت‌های فضای مجازی نظیر عمومی بودن، کاهش هزینه‌ها، دسترسی آسان، کاهش رفت و آمد، جذابیت و تنوع به کلامی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: آن مددکار بزرگ تاریخ در کلامی به لزوم تربیت فرزندان برای آینده تأکید کردند و فرمودند که فرزندانتان را به آداب خود تربیت نکنید بلکه آنها باید برای آینده و پس از شما تربیت شوند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید