Performancing Metrics

آغاز به کار سامانه طرح رونق تولید تا هفته آینده | اتاق خبر
کد خبر: 394185
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1396 - 11:57
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد
معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا هفته آینده سامانه طرح رونق تولید آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن صالحی‌نیا عصر روز گذشته در حاشیه بازدید از طرح‌های صنعتی استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رونق تولید و حمایت از واحدهای تولیدی باید مستمر و ادامه‌دار باشد و این‌گونه است که واحدهای تولیدی می‌توانند روی پای خود بایستند.

این مسئول ادامه داد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی، نخستین بند سیاست‌های ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به موضوع ادامه طرح رونق تولید اختصاص دارد.

وی افزود: اجرای طرح رونق تولید برای ۱۰ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط ابلاغ شده است که هفت‌هزار مورد از این تسهیلات به واحدهای کوچک اختصاص می‌یابد.

صالحی‌نیا تصریح کرد: سهم واحدهای ومتوسط از تسهیلات طرح رونق تولید یک‌هزار مورد بوده و دو هزار فقره تسهیلات نیز به واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی اعطا می‌شد. همچنین همه زیرساخت‌های طرح رونق تولید فراهم شده است و سامانه مخصوص این طرح طراحی شده و طبق جلسات برگزار شده با بانک مرکزی موافقت‌های لازم برای اعطای تسهیلات اخذ شده است.

وی افزود: تا اواخر هفته آینده سامانه طرح رونق تولید فعال می‌شود تا واحدهای متقاضی از طریق کارگروه‌های استانی تسهیل و رفع موانع تولید بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید