Performancing Metrics

مشکلات آب شرب شهرهای اصلی خوزستان در ۴ سال حل می شود | اتاق خبر
کد خبر: 394475
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1396 - 21:53
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: انتظار می رود؛ مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی خوزستان طبق برنامه زمانبندی شده سه تا چهار ساله حل شود.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در نشست پیگیری مصوبات دولت در خصوص آب و فاضلاب استان اظهار کرد: خوشبختانه پروژه غدیر توسط قرارگاه خاتم الانبیا تا حدودی فعال شده و روز به روز هم فعال تر خواهد شد. 

شریعتی در مورد تامین آب شرب در شمال شرق استان نیز گفت: مناقصه آن برگزار شده و پیمانکاران قیمت های پیشنهادی خود را ارائه داده اند و استعلامی از بانک مرکزی شده و به محض دریافت جواب برنده مناقصه اعلام خواهد شد و انشاالله بعد از آن مصوبه شورای اقتصاد را برای اجرایی شدن پیگیری خواهیم کرد. 

وی در مورد بخش جنوب شرق استان تصریح کرد: چون طرح مان عوض شده است؛ چند ماهی زمان می برد تا طرح جدید آماده شود و مناقصه اش برگزار شود.

استاندار خوزستان افزود: آب جنوب شرق شامل شهرهای ماهشهر، هندیجان، رامشیر، امیدیه و آغاجاری می شود و در مورد  بهبهان مناقصه برگزار شده و در حال انجام است. طرح های فاضلاب در شهرهای مختلف تعیین تکلیف شده و ظرف یکی دو ماه آینده پیمانکار تعیین خواهد شد و کار شروع خواهد شد بعد از آن مناقصه شهرهای شمالی هم برگزار خواهد شد. 

شریعتی بیان کرد: در مورد اهواز هم بر همین منوال تعیین تکلیف کرده اند و بناست مناقصه برگزار شود و گفته اند ظرف دو تا سه ماه آینده پیمانکاران اهواز هم تعیین خواهد شد که پروژه ها را شروع کنند و کار برای فاضلاب شهر اهواز هم روند اجرایی خواهد گرفت. 

استاندار خوزستان اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب غرب باید از خط اعتباری جدید که با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد صحبت شده، استفاده تا مشکل آن را حل کنیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با این اهتمامی که دولت نسبت به این مسئله داشته، مشکل آب شرب و فاضلاب شهرهای اصلی استان خوزستان طبق برنامه زمانبندی شده سه تا چهار ساله حل شود و این کار به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید