Performancing Metrics

برخی عزت خود را در تحقیر دولت می‌بینند | اتاق خبر
کد خبر: 394881
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1396 - 09:51
قاضی‌زاده هاشمی:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی عزت خود را در تحقیر و ضعیف نشان دادن دولت می‌بینند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح پروژه‌های درمانی، رفاهی و دانشجویی در تبریز اظهار کرد: با این که شیعه‌ی حضرت علی (ع) هستیم، حکومت ما با حکومت شیعه‌ی علوی فاصله‌ی دارد و از  یک‌هزار و ۴۰۰ سال پیش تاکنون همواره جنگ بر اثر قدرت‌طلبی بوده است.  

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در نظام اسلامی، قدرت طلبی پسندیده است ولی نه قدرتی که برگرفته از هوس‌ها و امیال انسانی باشد. آمریکا و انگلیس مصداق قدرت طلبی‌ناشی از هوس هستند.  

وی با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: خدمت به خلق عبادت است و هر کسی با دروغ گویی و اتهمام زنی در روند خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد کند از ما نیست؛ به طوری که این عادت‌های زشت جزو ارزش‌های اخلافی شده و برخی در زندگی روزمره‌ی خود بارها دست به نفاق، دروغ و فریب افکار عمومی می‌زنند.  

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: برخی عزت خود را در حقیر کردن دولت و ضعیف نشان دادن دولت می‌بینند و با فریب افکار عمومی وعده های غیر عملی می دهند و دست به هر اقدامی می زنند تا اقدامات و خدمات به مردم را کمرنگ جلوه دهند.  

وی در پایان تأکید کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های کشور استفاده کرده و به رأی مردم احترام بگذاریم. این حجم از بیکاری، طلاق و اعتیاد شایسته‌ی کشور ما نیست؛ چرا که نام امیرالمونین که بر تارک کشور ما نقش بسته است و امید است تا با هماهنگی و یاری کردن هم در راستای حل مشکلات گامی به جلو برداریم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید