Performancing Metrics

پرداخت ۱۸ هزار فقره تسهیلات اشتغال از ابتدای۹۶ | اتاق خبر
کد خبر: 395258
تاریخ انتشار: 4 تیر 1396 - 09:20
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهیلات پرداخت شده است گفت: سهم تسهیلات بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره بوده است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، اصغر نورالله زاده با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی، کارفرمایی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات ضروری از جمله تسهیلات پرداختی توسط صندوق کارآفرینی امید است گفت: از ابتدای امسال بالغ بر ۳۱۳ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان تسهیلات در سرفصل‌های مختلف پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در بخش حمایت از اشتغال و کسب و کارهای خرد و کوچک است، درباره شرایط پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: متقاضیان بیکاری که ضمن توانایی انجام فعالیت اقتصادی اما توانایی تهیه واحد و محل اجرای طرح، ابزار و سرمایه لازم برای راه اندازی مشاغل را ندارند، جامعه هدف صندوق کارآفرینی امید برای پرداخت تسهیلات هستند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی را اولویت این صندوق اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات بخش مشاغل مشمول افراد بیکاری است که دارای مهارت بوده و توانایی انجام فعالیت و شروع کسب و کار را در رشته های خدماتی، فنی ،کشاورزی و بازرگانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعطای تسهیلات صندوق در بخش خرد با اولویت طرح های ایجادی در زمینه خانگی، خویش فرمایی، کارآفرینی و تعاونی تا ۱۰ نفر کارکن است گفت: از ابتدای امسال ۲۵ هزار و ۳۷۷ فقره تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

نورالله زاده درباره میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید از ابتدای امسال در بخش‌های مختلف اشتغال، ضروری و ازواج گفت: از ابتدای سال ۹۶ در بخش اشتغال حدود ۱۸ هزار فقره تسهیلات به میزان بالغ بر۲۶۰ میلیارد و ۴۰۷ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در بخش تسهیلات ضروری و ازدواج نیز از ابتدای امسال ۷ هزار و ۵۲۰ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: میزان تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید در سرفصل‌های ضروری و ازدواج از ابتدای سال جاری ۵۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید