Performancing Metrics

بستن رمپ ورودی فرودگاه امام به دلایل امنیتی | اتاق خبر
کد خبر: 396717
تاریخ انتشار: 1 مرداد 1396 - 15:44
در حالی که بسته شدن رمپ ورودی ترمینال شماره یک فرودگاه امام خمینی(ره) مشکلات متعددی را برای مسافران این فرودگاه ایجاد کرده بود، یک مقام مسئول از بازگشایی این رمپ خبر داد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، بسته شدن رمپ ورودی ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) طی روزهای گذشته مشکلات متعددی را برای تردد مسافران ایجاد کرده است. به طوری که مسافران برای تردد با ترافیک نیم ساعته برای ورود به ترمینال مواجه شده بودند.

در همین ارتباط، کوروش فتاحی، سرپرست فرودگاه امام خمینی(ره)  گفت: بهتر بود این رمپ بسته نمی شد اما هم اکنون این رمپ بازگشایی شده و همه چیز به حالت قبل بازگشته است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر شرایط به حالت عادی بازگشته و دیگر از صفوف طولانی خودروهای برای ورود به پارکینگ شماره ۳ این فرودگاه خبری نیست، اظهار کرد: علت بستن رمپ ورود به ترمینال شماره یک فرودگاه امام، مباحث و دلایل امنیتی ذکر شده بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم خودروهای عبوری و هم تاکسی ها می توانند مثل گذشته در مقابل درب ورودی ترمینال شماره یک فرودگاه امام خمینی (ره) توقف و مسافرگیری کنند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید