Performancing Metrics

لیگ ستارگان بورس آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 396788
تاریخ انتشار: 2 مرداد 1396 - 19:44
امروز در تالار بوس تهران مسابقاتی با عنوان لیگ ستارگان بورس آغاز شد؛ تعدادی از مسئولان بازار سرمایه در این مورد اظهار امیدواری کردند که برپایی این نوع رویدادها به حل مشکلات اقتصادی در کشور منتهی شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز در تالار بوس تهران مسابقاتی با عنوان لیگ ستارگان بورس آغاز شد. در این مسابقات ۱۰ گروه پنج نفره از دانشگاه های تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی شریف، امیرکبیر، الزهرا، علامه طباطبایی، بهشتی، تربیت مدرس، خوارزمی و آزاد شرکت داشتند.

در این مسابقات توسعه فرهنگ سهامداری  به عنوان هدف اصلی بیان شد و  موسوی معاون بنیاد نخبگان در این مورد گفت: این نوع مسابقات در حوزه اقتصادی کاری نوین است و موجب کسی تجربه می شود.

حسین عبده تبریزی، رییس سابق بورس اوراق بهادار نیز در این مورد توضیح داد: این نوع مسابقات در دنیا مرسوم است و امیدواریم بر پایه مداوم آن به رغم مشکلات در اقتصاد کشور منتهی شود. باید این رویدادها بیانگر عمق مطالباتی باشد که اقتصاد ایران در آینده به آن نیاز دارد.

همچنین حسن قالیباف اصل، مدیرعامل شرکت بورس تهران در این رابطه، اظهار کرد: ارتباط بین دانشگاه و بازار سرمایه نقطه عطف این لیگ است و تعامل بیشتر این دو نهاد مورد علاقه به بازار سرمایه می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید