Performancing Metrics

هبه ۴۰هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به‌ محرومان از سوی رهبری | اتاق خبر
کد خبر: 396848
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1396 - 16:38
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد؛
رئیس بنیاد مستضعفان درباره اهدای اسناد علوی گفت: تاکنون حدود ۴٠ هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که ٩٩ درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.
 
 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، ‌محمد سعیدی‌کیا در جمع معاونان، مدیران و پرسنل ستاد بنیاد مستضعفان بیان کرد: این نهاد در بخش‌های خدمات حمایتی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، توانمندسازی و اشتغال پایدار با همه توان به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس بنیاد مستضعفان ‌با تاکید بر فعالیت جدی‌تر این نهاد اظهار داشت: همه باید دست در دست هم تلاش کنیم تا این نهاد انقلابی به معنای واقعی کلمه بنیادی برای مستضعفان باشد.

وی که به مناسبت آغاز چهارمین سال انتصاب خود از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سخن می‌گفت با بیان اینکه هر سال تلاش می‌کنیم بیش از پیش به اهداف عالیه بنیاد نزدیک‌تر شویم، افزود: ٤٣ درصد از سود شرکت‌های تحت پوشش این نهاد در سال جاری صرف محرومیت‌زدایی می‌شود.

سعیدی‌کیا در ادامه به اهدا اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ٤٠ هزار سند به ارزش ٦٠٠ میلیارد تومان به مردم مناطق محروم واگذار شده که ٩٩ درصد آن هبه از سوی مقام معظم رهبری بوده است.

سعیدی کیا با اشاره به شعار امسال که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است، تاکید کرد: همه اقدامات اقتصادی و اجتماعی بنیاد با سرلوحه قرار دادن این شعار و راهبرد کلی عملیاتی می‌شود و تلاش گروه بنیاد باید تحقق حداکثری این شعار در همه موسسات و شرکت‌های تابعه بنیاد باشد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید