Performancing Metrics

محصولات سایپا گران می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 396954
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396 - 19:34
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از افزایش قیمت محصولات این گروه بر اساس مجوز شورای رقابت خبر داد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رضا تقی زاده، ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به مجوز افزایش قیمت خودروها از سوی شورای رقابت که در تیرماه امسال اعلام شده، محصولات گروه سایپا نیز مشمول این مجوز و افزایش قیمت خواهند بود.

وی افزود: بر اساس این مجوز خودروهای پراید و تیبا حداکثر تا ۱.۵ درصد و تندر ۹۰ تا ۲.۵ درصد مجاز به افزایش قیمت هستند.

تقی زاده تاکید کرد: این مجوز هنوز از سوی شورای رقابت به سایپا ابلاغ نشده اما به محض دریافت آن، افزایش قیمت‌ها بر روی محصولات ایکس ۱۰۰، ایکس ۲۰۰ و تندر ۹۰ اعمال خواهد شد.

وی گفت: پس از دریافت مجوز با بررسی وضعیت بازار، درصد افزایش قیمت خودروها تا سقف تعیین شده معین و سپس اعلام خواهد شد.

طبق اعلام سایپا، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به اینکه فروش پراید با قیمت‌های فعلی زیان‌ده است افزود: البته استراتژی سایپا کاهش تدریجی تولید پراید و جایگزینی آن با محصول مناسب است، چرا که این خودرو نقش بسیار زیادی در اقتصاد خانواده ها دارد ولذا به دنبال آن هستیم که بتوانیم بر اساس فاکتورهای رضایت مشتری، افزایش کیفیت و قیمت اقتصادی، خودرویی را انتخاب و جایگزین پراید کنیم.

وی تاکید کرد: در جایگزینی خودرو جدید، علاوه بر توجه به افزایش رضایت مشتریان، انتخاب آن به نحوی هدف گذاری شده که فروش و سودآوری شرکت نیز مد نظر قرار گرفته و بتواند ضمن جلب نظر مشتریان، همچون خودروی پراید، سهم مناسبی از بازار خودرو را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید