Performancing Metrics

طراحی توربین های بادی غول پیکر در امریکا | اتاق خبر
کد خبر: 396972
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396 - 12:09
پژوهشگران در ایالات متحده امریکا درصدد طراحی و ساخت توربین‌های بادی غول پیکری با ظرفیت تولید ۵۰ مگاوات هستند که طول آن بلندتر از برج ایفل یعنی ۲۰۰ متر است.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، این پروژه توسط پژوهشگران و محققان دانشگاه ویرجینیای ایالات متحده امریکا انجام خواهد شد. در سال ۲۰۱۵، آژانس تحقیقات پیشرفته انرژی امریکا حق امتیاز سه ساله این پروژه را به ارزش بیش از ۳.۵ میلیون دلار به آنها اعطا کرد.

اریک لوث از دانشگاه ویرجینیا در یک مصاحبه تلفنی به CNBC گفت:" این پروژه بسیار چالش برانگیز است چرا که مقیاس آن بسیار بزرگ است". وی همچنین ادامه داد که این پروژه در حال حاضر بیشتر در فاز تئوری خود بوده و تابستان سال آینده ۲۰ درصد از آن را در منطقه ای خارج از دنوِر ایالت کلورادو آزمایش خواهیم کرد. ما درحال طراحی پروانه های توربین هستیم که بایستی بسیار نازک و سبک باشد و چنین پروانه های فوق سبکی تاکنون ساخته نشده است.

طبق اعلام شورای جهانی انرژی بادی، هم اکنون در ۱۴ بازارجهان بیش از ۱۴ هزارمگاوات از برق بادی فراساحلی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ایالات متحده امریکا، صنعت برق بادی فراساحلی هنوز نوپاست. در اواخر سال ۲۰۱۶ بود که نخستین نیروگاه بادی فراساحلی این کشور واقع در ساحل جزیره رُودآیلند، آغاز بکار کرد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید