Performancing Metrics

روحانی نباید تحت فشار قرار بگیرد | اتاق خبر
کد خبر: 397001
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1396 - 21:00
جواد امام :
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به این‌که «رییس‌جمهور نباید در مورد انتخاب اعضای کابینه تحت فشار قرار بگیرد» گفت: نباید تلاش کنیم که فلان وزیر وارد کابینه شود یا دیگری در کابینه نباشد.


 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جواد امام، با اشاره به این‌که «رییس‌جمهور اختیار دارد که تیم همکاران و کابینه‌ را خودش انتخاب کند»، اظهار داشت: وزرایی که انتخاب می‌شوند باید همراه با رییس جمهور و حامی برنامه‌های دولت باشند و بر اساس خواست پایگاه رأی رییس‌جمهور انتخاب شوند. البته دولت، دولت همه مردم است و باید حقوق همه را رعایت کرده و دنبال تحقق مطالبات اصلی همه مردم هم باشد.  من موافق نیستم که در مورد مصادیق رییس‌جمهور تحت فشار قرار گیرد اما کسی باید انتخاب شود که برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد نه این‌که اصلاً اعتقادی به این برنامه‌ها نداشته باشد.

وی با بیان این‌که «کابینه‌ای باید انتخاب شود که با اعتقاد به مشی اعتدالی رییس‌جمهور دنبال تحقق مطالبات مردم باشد»، تصریح کرد: رییس‌جمهور قول‌هایی به مردم داده بنابراین باید افرادی را در کابینه انتخاب کند که همراه برنامه‌های دولت و حامی تفکر اعتدالی روحانی باشند. من معتقدم هر فردی که وارد کابینه می‌شود باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد تا دولت بتواند مطالبات مردم را پیگیری و محقق کند.

این عضو بنیاد باران در پایان اظهار داشت: بنابراین نباید تلاش کنیم که فلان وزیر وارد کابینه شود یا دیگری در کابینه نباشد بلکه دنبال این باشیم که شاخصه‌هایی از جمله همراهی و هماهنگی با رییس جمهور و پیگیری تحقق مطالبات مردم و شعارهای رییس جمهور در انتخاب اعضای کابینه مد نظر قرار گیرد.  

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید