Performancing Metrics

پرداخت خسارت ۱۴۸ میلیارد ریالی آتش‌سوزی پتروشیمی بندرامام | اتاق خبر
کد خبر: 397309
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1396 - 13:18
از سوی صنعت بیمه؛
خسارت ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آتش سوزی انبار مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، پرداخت شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، رضا امیری، مدیرعامل مجتمع پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به پرداخت خسارت این مجتمع، افزود: امیدواریم چنین حوادثی برای سرمایه های ملی کشور هرگز رخ ندهد.

وی ادامه داد: بیمه یک دلگرمی بزرگ برای بیمه گزاران و مجتمع های بزرگ صنعتی است که به هنگام بروز حوادث، علاوه بر جبران بخش بزرگی از خسارت، التیامی بر مسایل روحی و روانی پیش آمده پس از حوادث است.

همچنین در این نشست، محمد رضایی، مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران با تاکید بر این که این شرکت تلاش دارد چنانچه حادثه‌ای و خسارتی اتفاق بیفتد، به نحو احسن و در حداقل زمان ممکن خسارات را جبران کند، گفت: باوجود تحریم‌هایی که به کشور تحمیل شده صنعت بیمه توانسته است با تشکیل کنسرسیومی، پوشش مناسب بیمه ای را برای صنایع عظیم و سرمایه های ملی کشور برقرار کند.

وی در این خصوص به پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی اشاره کرد و افزود: کنسرسیوم بیمه‌های داخلی، کل زیان وارد شده در حادثه پتروشیمی بوعلی سینا که با زیانی معادل ۹۴ میلیون یورو، بزرگترین خسارت خاورمیانه اعلام شد را جبران کرد.

آتش سوزی در انبار محصول لاستیک مصنوعی (BDSR) مجتمع پتروشیمی بندرامام، ۱۶ مرداد ماه سال گذشته آغازو پس از پنج ساعت تلاش ماموران اطفای حریق مهار شد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید