Performancing Metrics

«اشتغال» مسئله اصلی چهار سال آینده | اتاق خبر
کد خبر: 397865
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1396 - 18:23
رئیس اتاق بازرگانی تهران مطرح کرد
رئیس اتاق بازرگانی تهران موضوع اشتغال را مهمترین دغدغه اقتصادی در چهار سال پیش رو در دولت دوازدهم عنوان کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز (۲۳ مرداد) ماه هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، ‌معادن و کشاورزی تهران نشستی صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار کرد.

در ابتدای این نشست، مسعود خوانساری - رئیس اتاق بازرگانی تهران - گفت: خوشبختانه کابینه جدید معرفی شد و از فردا رای گیری برای وزرا شروع می‌شود و از هفته آینده با دولت جدید روبرو هستیم.

وی افزود:‌ به لحاظ اقتصادی چهار سال سختی را پیش رو داریم. اگرچه برجام صورت گرفت ولی مشکلات همچنان وجود دارد و هنوز برخی بنگاه‌ها با مشکل مواجه هستند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: با توجه به قشر بیکاری که پشت درهای کار هستند مسئله اشتغال در چهار سال آینده بسیار مهم خواهد بود که رسانه در این زمینه می‌توانند نقش موثری داشته باشند و اگر به موقع اخبار را منعکس کنند و از سوی کارشناسان راه حل داده شود می‌تواند بسیار تاثیر گذار در حل مسائل باشد.

خوانساری افزود: امیدواریم در سال‌های آتی به همین روش همکاری فی ما بین میان رسانه‌ها و اتاق تهران وجود داشته باشد و با کمک رسانه‌ها زمینه برای مطالبات بخش خصوصی از دولت را فراهم کنیم.

علاء میر محمد صادقی نیز در این نشست عنوان کرد: خبرنگاران رکنی از کشور و جامعه هستند اما به این رکن مهم چندان توجه نشده است. اولین کلمه‌ای که در قرآن آمده است راجع به کتاب و نوشتن است و قبل از اینکه از خلقت صحبت شود از کلمه صحبت شده است.

وی افزود: خبرنگاران تا کنون در ارشاد جامعه موثر بوده اند و ما به وظیفه خودمان در مقابل این قشر عمل نکرده ایم و باید بیشتر به خبرنگاران توجه کنیم.

مهدی جهانگیری - نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران - در این نشست گفت: امروز خبر و کار خبرنگاری با وجود فضای مجازی نقش خود را پیدا کرده است. ما در اتاق تهران هم معتقدیم که خبرنگاران در پیشبرد اهداف بخش خصوصی می‌توانند نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید