Performancing Metrics

رشد ۱۱۰ درصدی حجم معاملات هفتگی در بورس کالای ایران | اتاق خبر
کد خبر: 398124
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1396 - 22:39
طی چهارمین هفته مرداد ماه رقم خورد؛
طی هفته گذشته،حدود۸۶۹هزار و۷۵۹تن انواع کالا به ارزش نزدیک ۱۴ هزار و۱۵۳ میلیارد ریال در بورس کالا دادوستد شد که در مقایسه با هفته ماقبل از رشد ۱۱۰ درصدی حجم و ۶۳ درصدی ارزش معاملات مواجه شد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در چهارمین هفته مرداد ماه، در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۶۹ هزار و ۵۶۷ تن انواع کالا به ارزش ۷ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار هزار و ۸۴۰ تن آلومینیوم، ۲۶۱ هزار و ۳۴۵ تن فولاد، ۶ هزار و ۲۳۰ تن مس، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۵۳۲ هزار و ۶۲۶ تن انواع کالا به ارزش ۶ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۳۰۶ هزار و ۱۲۳ تن قیر، ۴۹ هزار و ۱۴۰ تن مواد پلیمری، ۱۳۶ هزار و ۹۴۰ تن وکیوم باتوم، ۱۹ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۱۷ هزار و ۹۷۱ تن مواد شیمیایی، ۹۰۰ تن گوگرد، ۵۰۶ تن روغن پایه و اسلاک واکس، هزار و ۵۱۵ تن عایق رطوبتی و ۳۰ تن گازها و خوراک ها  خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته چهارم مردادماه، شاهد معامله ۶۴ هزار و ۲۰۱ تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۷۲۱ میلیارد ریال بود؛ در این تالار داد و ستد ۸ هزار و ۱۰۷ تن جو دامی، ۴۶ هزار و ۶۷۰ تن گندم، ۷ هزار و ۸۷۵ تن شکر سفید، ۸۰۰ تن ذرت، ۴۹۵ تن مرغ منجمد و ۲۵۴ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی مشاهده شد.

لازم به ذکر است در هفته ای که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران، ۳ هزار تن ورق گرم ضخامت ۲ به همراه ۱۰۰ تن کنسانتره فسفات، ۱۶۰ تن ضایعات فلزی، ۲۵ تن روغن کارکرده لوکوموتیو، ۷۰ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۱۰ تن تراورس چوبی فرسوده و ۱۰۰ کیلو گرم بشکه خالی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید