Performancing Metrics

حمله دوباره ترامپ به آمازون به بهانه مالیات | اتاق خبر
کد خبر: 398186
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396 - 11:15
در واکنش به موضع‌گیری واشنگتن پست اتفاق افتاد؛
دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا در توییتی که دیروز منتشر کرد از غول خرده‌فروشی آنلاین، آمازون به مالیات و مشاغل انتقاد کرد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، ترامپ نوشت: آمازون آسیب بزرگی به خرده‌فروشانی که مالیات پرداخت می‌کنند می‌زند. شهرک‌ها، شهرها و ایالت‌ها در حال آسیب دیدن هستند و مشاغل بسیاری از دست رفته است.

این توییت بعد از آن منتشر شد که روزنامه واشنگتن‌پست که تحت مالکیت جف بزوس، مدیر اجرایی ارشد آمازون قرار دارد، مقاله‌ای منتشر کرد که از سخنان ترامپ در مورد خشونت شارلوتزویل انتقاد می‌کرد.

ترامپ قبلا در توئیت خود واشنگتن پست را خبرگزاری دروغین خطاب کرده بود و از آن به بعد بارها و بارها این روزنامه را مورد هدف قرار داد و درتوییت ماه جون خود گفت که این روزنامه درحال دفاع از آمازون است تا مالیات اینترنتی‌ای را که باید پرداخت کند، نپردازد.

آمازون که درحال حاضر ۱۸۰ هزار کارمند در ایالات متحده دارد و در نظر دارد تا اواسط سال ۲۰۱۸ حدود ۱۰۰ هزار نفر دیگر را هم استخدام کند؛ این فروشگاه اینترنتی با انتقال مردم به سوی خرده‌فروشی اینترنتی، به شدت مورد انتقاد خرده‌فروشان سنتی قرار گرفته است.

در ماه جولای وزیر خزانه‌داری، استیون منوچین اشاره کرد که دولت در حال بررسی وضعیت مالیاتی آمازون است.

منوچین گفت: این مساله‌ای است که ما به دقت مشغول بررسی آن هستیم و انتظار داریم به زودی به یک جمع‌بندی برسیم و آن را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید