Performancing Metrics

رونمایی از اندروید 8 و گمانه‌زنی درباره نام آن | اتاق خبر
کد خبر: 398203
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1396 - 17:11
طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت گوگل قرار است احتمالا امشب از نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8 رونمایی کند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، به نقل از اندروید هدلاین، هم اکنون بازار گمانه زنی‌ها بر سر نام‌گذاری نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8 که به اندروید O  معروف شده، بسیار داغ و پُر تب و تاب شده است. هرچند که هنوز مشخص نیست نام نسخه جدید این سیستم عامل چیست اما طبق شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفته می‌شود که نام احتمالی اندروید  O، اوریو (Oreo) خواهد بود.

در هفته گذشته ایوان بلس که در افشاگری در فضای مجازی مشهور است، با انتشار عکسی از نام بیسکوییت اوریو سخن گفت. با اینکه هنوز هیچ منبع رسمی و معتبری از صحت این نام‌گذاری خبری نداده است، اما همچنان نام اوریو تنها نامی است که از آن بسیار گفته شده است. با این حال نام‌های دیگری همچون اورلت، اورنجینا و حتی اختاپوس هم از جمله گزینه‌های احتمالی برای نامگذاری نسخه جدید اندروید است.

همانطور که می دانیم گوگل، این غول تکنولوژی در جهان، پیشتر از نام‌های خوراکی های محبوب شرکتهای تجاری بین المللی نظیر کاپ کیک، دونات، جینجر بِرِد، آیس کریم ساندویچ، ژِلی بین، کیت کت، لولی‌پاپ، مارشمالو و نوقا استفاده کرده بود.

در صورتی که گوگل امشب از جدیدترین نسخه اندروید رونمایی کند، بطور قطع گوشی های هوشمند پیکسل گوگل از نخستین گوشی‌هایی هستند که میتوانند این سیستم عامل جدید را دریافت کنند.  

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید