Performancing Metrics

افزایش کیفیت آب تهران | اتاق خبر
کد خبر: 398248
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1396 - 22:20
طرح رینگ قمر بنی‌هاشم به کجا رسید؟
قائم‌مقام شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: رینگ قمر بنی هاشم به چندین قطعه تبدیل شد که دو قطعه اصلی آن در مرحله‌ بهره‌برداری قرار گرفته و باید گفت که با اجرای کامل این طرح کیفیت آب تهران افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا نوذری‌ پور با بیان این که جنوب شرق و جنوب غرب تهران دو منطقه‌ای است که به طور اصلی طرح قمر بنی‌هاشم در آن اولویت یافته است، عنوان کرد: در حال حاضر پروژه غرب تهران که به ارتقاء کیفیت آب شرب کمک زیادی می‌کند به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی، این پروژه می‌تواند به ارتقاء کیفیت جنوب غرب تهران و همچنین جنوب شرقی تهران کمک شایانی کند که در حال حاضر در جنوب شرقی تهران نیز بخشی از این طرح به بهره‌ برداری رسیده است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب تهران، تصریح کرد: اجرای کامل طرح رینگ قمر بنی هاشم می‌تواند در افزایش میزان کیفیت آب بسیار تاثیرگذار باشد. همچنین باید به این مساله نیز توجه کرد که علاوه بر افزایش قیمت با اجرای این طرح شاهد افزایش پایداری آب نیز خواهیم بود.

نوذری پور ادامه داد: اگر روزی در تهران دچار کمبود منابع آبی شویم این طرح می‌تواند تا حد زیادی میزان مشکلات را کاهش دهد، در مجموع باید گفت که اجرای طرح رینگ قمر بنی هاشم تاثیرات مطلوبی برای تامین آب تهران دارد.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید