Performancing Metrics

۱۳ پروژه آبرسانی دردست احداث | اتاق خبر
کد خبر: 398917
تاریخ انتشار: 14 شهریور 1396 - 14:21
سرپرست وزارت نیرو اعلام کرد؛
سرپرست وزارت نیرو گفت: در حال حاضر، جمعیت شهری ۵۸ میلیون نفر است که ۹۹.۴ درصد از آنها، زیر پوشش خدمات آبرسانی شهری هستند.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، ستار محمودی، سرپرست وزارت نیرو در آئین افتتاح پروژه ارتقای کیفی آب شرب جنوب تهران با بیان اینکه طی چهار ساله دولت تدبیر و امید، دو میلیارد مترمکعب به ظرفیت آب شرب شهرها و روستاهای کشور اضافه شد، اظهار داشت: به این ترتیب، ظرفیت آب شرب کشور به ۷.۵ میلیارد مترمکعب رسیده؛ این در حالی است که سالی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون مترمکعب فاضلاب تصفیه می‌شود که در نتیجه، از آلودگی ۳۰ تا ۴۰ میلیارد مترمکعب آب جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: طی چهار ساله گذشته، ۴.۵ میلیون مترمکعب انشعاب واگذار شده است، در حالی که ۴۵ هزار میلیارد تومان در بخش آب شرب کشور، سرمایه‌گذاری شده است.

سرپرست وزارت نیرو افزود: در حال حاضر جمعیت شهری، ۵۸ میلیون نفر است که ۹۹.۴ درصد از آنها زیر پوشش خدمات آبرسانی شهری هستند.

محمودی با بیان اینکه قصد داریم با به کارگیری کنترل هوشمند در کشور، نوسانات آب را به حداقل برسانیم، گفت: در حال حاضر ۱۳ پروژه آبرسانی شهری در تهران در حال انجام است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید