Performancing Metrics

نامه وزیر اقتصاد به رئیس جمهور | اتاق خبر
کد خبر: 399575
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1396 - 18:37
در راستای ارایه گزارش صورت گرفت؛
وزیر اقتصاد و دارایی در نامه ای به رئیس جمهور اعلام کرد: تدوین برنامه اجرایی زمان دار برای اولویت های اعلام شده از سوی رئیس جمهور، در دستور کار قرار گرفته است.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای به رئیس جمهور، ضمن قدردانی از حسن اعتماد وی برای تفویض مسئولیت وزارت اقتصاد به خود، متن ابلاغیه رییس جمهور و مفاد ضمیمه آن را به مثابه سند و نقشه راه در مسیر تحقق برنامه ها و دستیابی به اهدافی عنوان کرد که برای توسعه همه جانبه اقتصاد کشور پیش بینی شده است.

متن کامل نامه مسعود کرباسیان به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:
 
بسمه تعالی
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات   

ضمن قدردانی دوباره از حسن اعتماد و عنایت حضرتعالی برای تفویض مسئولیت وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت دوازدهم به اینجانب و نظر به ابلاغ آنچه در ضمیمه حکم آمده است ؛ به استحضار می رساند قطعا این ابلاغ برای بنده و همکارانم در همه سطوح در خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی و دارایی به مثابه سند و نقشه راه در مسیر تحقق برنامه ها و دستیابی به اهدافی است که برای توسعه همه جانبه اقتصاد کشور پیش بینی  شده است.

همچنین آنچه در قالب اولویت های عمومی و تخصصی برای این وزارتخانه تعیین و ابلاغ گردیده است به واقع از حیث اهمیت مورد توجه بوده و می تواند منشاء تحول بنیادین و اثر ماندگار باشد.

لذا بنده و همکارانم بر این باوریم که باید با تلاشی مجاهدانه، هدفمند و مبتنی بر برنامه ریزی دقیق ضمن پاسداشت آراء و اعتماد دوباره مردم به دولت تدبیر و امید ، فرایند توسعه اقتصادی کشور را سرعت بخشیم. همچنین به استحضار می رساند بلافاصله پس از ابلاغ حضرتعالی تدوین برنامه اجرایی زمان دار برای اولویت های اعلام شده در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته و انشالله در کوتاه ترین زمان ممکن به استحضار عالی و اطلاع عموم مردم شریف ایران خواهد رسید.

امید واثق دارم با توجه به دغدغه مندی حضرتعالی در حوزه مسائل اقتصادی و استمرار پشتیبانی های بی دریغ و کم نظیری که در این عرصه از مجموعه تصمیمات و فعالیتهای این وزارتخانه داشته اید  شاهد تحول اساسی در اقتصاد کشور در پایان دولت دوازدهم باشیم.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید