Performancing Metrics

قیمت نفت با افزایش ذخایر انبارهای آمریکا کاهش یافت | اتاق خبر
کد خبر: 399739
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1396 - 16:13
در معاملات امروز بازارهای جهانی؛
بازارهای نفت در روز پنج‌شنبه با افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا، افزایش تولید این کشور و همچنین دلار گران‌تر افت کرد.
 
به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، روز پنج‌شنبه با افزایش ذخایر انبارهای نفت آمریکا و افزایش تولید این کشور و همچنین دلار گران‌تر، که احتمالا مصرف سوخت را در کشورهایی که از ارزهای دیگر در کشور خود استفاده می‌کنند، کاهش خواهد داد، بازارهای نفت افت کرد.

پیش‌خرید نفت برنت، که بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت است با ۱۶ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش در قیمت ۵۶.۱۳ دلار برای هر بشکه بسته شد.

پیش‌خرید نفت خام نیمه سنگین تگزاس غرب آمریکا در بازار نیویورک با ۱ سنت کاهش نسبت به قیمت بسته شده قبلی در قیمت ۵۰.۶۸ دلار برای هر بشکه معامله شد.

تاجران نفت گفتند که تقویت ارزش دلار  بر روی قیمت نفت برنت فشار وارد می‌کند درحالی که افزایش ذخایر نفتی و تولیدات در آمریکا بر قیمت نفت تگزاس غرب آمریکا فشار می‌آورد.

ذخایر تجاری نفت خام آمریکا برای سومین هفته متوالی بیشتر شد و این هفته ۴.۶ میلیون بشکه افزایش یافت و به ۴۷۲.۸۳ میلیون بشکه رسید.

در همین زمان تولید نفت آمریکا هم تا حد زیادی از تعطیلی‌های ایجاد شده با طوفان هاروی بازگشت و بهبود یافت و از ۸.۷۸ میلیون بشکه در روز پس از برخورد طوفان به ساحل خلیج، درحال حاضر به ۹.۵۱ میلیون بشکه در روز رسیده است.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید