Performancing Metrics

ورود سران سه قوه به پرونده سپرده‌گذاران کاسپین و موسسات مالی | اتاق خبر
کد خبر: 399855
تاریخ انتشار: 4 مهر 1396 - 17:26
در جلسه فراکسیون امید با حضور کرباسیان و سیف بیان شد
سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) مجمع عمومی این فراکسیون گفت که علاوه بر تصمیم گیری‌های قبلی برای حل مشکل سپرده‌گذاران کاسپین مقرر شد جلسات مشترک سران قوا برای حل مشکل کاسپین و سایر موسسات اعتباری برگزار شود.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهرام پارسایی اظهار داشت: در جلسه امروز (سه‌شنبه) مجمع عمومی فراکسیون امید که با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی به ریاست دکتر عارف برگزار شد، نمایندگان دغدغه های مختلف در این دو  حوزه را مطرح کردند که عمدتا حول محور مسائل اقتصادی به ویژه مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری بود.

وی افزود: رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه دلیل کندی پیشرفت کار را توضیح داد و طبق صحبت ایشان این موضوع به سران سه قوه محول شده که در جلسات مشترک به آن رسیدگی کند و برای آن راه حلی پیدا کنند. مشکلی که در پرداخت طلب سپرده‌گذاران وجود داشته، این بوده که طلبکاران کلان با حکم قضایی حساب‌هایی که قرار بود از آن طلب سپرده گذاران را پرداخت کنند را مسدود کرده بودند که ظاهرا این مشکل در حال مرتفع شدن است تا تعداد زیادی از سپرده گذاران به پولشان برسند. برهمین اساس مقرر شده جلسات مشترک سه قوه برای حل این مشکل برگزار و درباره این موضوع تصمیم گیری شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد نیز در این جلسه وضعیت بودجه کشور و هزینه های جاری که مشکلات زیادی را برای دولت به وجود آورده و همچنین کاهش قیمت نفت را مورد اشاره قرار داد. در همین زمینه مقرر شد برای بودجه سال آینده هماهنگی بیشتری با این وزارتخانه انجام شود تا کار با تعامل و هماهنگی پیش برود. همچنین مقرر شد در جلسات بعدی فراکسیون با وزرای اقتصادی این موضوع مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات
ADS
ADS
پربازدید