Performancing Metrics

وضعیت عادی فرودگاه‌های کشور با وجود پیش‌بینی طوفان | اتاق خبر
کد خبر: 400861
تاریخ انتشار: 25 مهر 1396 - 17:47
فرودگاه‌های اصلی ایران با وجود پیش‌بینی بر هم خوردن اوضاع جوی در ساعات پایانی امروز شرایط عادی برای ادامه پروازها خواهند داشت.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره)، در حال حاضر شرایط این فرودگاه عادی است و تمام پروازها بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول ساعات آینده انجام خواهد شد.

وضعیت فرودگاه مهرآباد تهران نیز شرایطی عادی را نشان می‌دهد و جز چند مورد تاخیر از قبل پیش‌بینی شده هیچ خبری از بر هم خوردن شرایط پروازی وجود ندارد.

اطلاعات فرودگاه مشهد نیز نشان می‌دهد با وجود صحبت‌هایی مبنی بر احتمال توقف برنامه‌های پروازی در بعضی از سایت‌ها، این فرودگاه به شکل عادی ادامه پیدا خواهد کرد.

وضعیت فرودگاه تبریز، شیراز و اصفهان نیز مانند دیگر فرودگاه‌های ایران است و به نظر می‌رسد در این زمینه مشکلی برای تداوم پروازها وجود نخواهد داشت.

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده عصر امروز با توجه به وزش باد شدید در تهران و برخی از مناطق شاید نیاز به پیشگیری از برخی حوادث وجود داشته باشد اما به نظر می‌رسد در این زمینه پروازهای مسافرتی امروز مشکلی پیش‌رو نخواهند داشت.

انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید