Performancing Metrics

سرلشکر باقری پیام رهبر انقلاب را به بشار اسد تسلیم کرد | اتاق خبر
کد خبر: 400964
تاریخ انتشار: 27 مهر 1396 - 21:22
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیام کتبی رهبر انقلاب اسلامی را به بشار اسد تسلیم کرد.

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ سرلشکر باقری در دیدار با بشار اسد گفت: مقام معظم رهبری همیشه جویای سلامتی شما هستند و برای سوریه دعای پیروزی دارند.

سرلشکر باقری و بشار اسد در این دیدار درباره راه‌های تقویت روابط دو جانبه و به ویژه گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی رایزنی کردند.


دو طرف در این دیدار با اشاره به پیروزی‌های بزرگ ارتش سوریه و جبهه متحد در شرق سوریه، درباره سازوکارهای ادامه جنگ علیه تروریسم تا پاکسازی کامل خاک سوریه از لوث تروریست‌های تکفیری و مزدوران بحث و گفت‌وگو کردند سرلشکر باقری در این دیدار بار دیگر بر مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران از سوریه در این جنگ ظالمانه استکباری تاکید کرد.


سرلشکر باقری تاکید کرد هدف از این سفر ارائه راهبرد مشترک درباره ادامه همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در سطح نظامی در مرحله پس از موفقیت‌های بزرگ است که در زمینه نابودی داعش به دست آمد.

وی بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از ملت و مقامات سوریه تا بازگشت امنیت و ثبات به آن و ارائه کمک‌های ممکن برای بازسازی آنچه تروریسم نابود کرده است، تاکید کرد.


رئیس جمهوری سوریه نیز پیروزی‌های ارتش و ملت سوریه را مدیون حمایت‌های معنوی رهبر انقلاب اسلامی ایران و حمایتهای دولت، ملت و نیروهای مسلح ایران دانست.


بشار اسد گفت: موفقیت در شکست تروریسم در سوریه، ضربه ای قاطع به طرحهای غربیها برای منطقه محسوب می شود.


انتهای پیام/

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید